شناسهٔ خبر: 67279989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

۴۲ پایگاه مقاومت بسیج در یک سال گذشته در سطح خراسان جنوبی احداث شد

سردار مهدوی به اقدامات انجام شده توسط سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته ۴۲ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان‌های استان احداث شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام امروز در قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان، اظهار داشت: امروز شاهد بیداری اسلامی در بین بانوان جوامع غیراسلامی هستیم که جرقه این بیداری اسلامی در دنیا از تفکر انقلاب اسلامی شروع شد و این الگو را بسیجیان به دنیا ارائه دادند.

وی عنوان کرد: امروز نیاز هست تا در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی الگوهایی را طراحی و بدنیا ارائه دهیم و این نیازمند بالا بردن افق دید و نگاه ما به ویژه در مقوله زنان است و برای رسیدن به اهداف والا نیازمند نگاه والا هستیم.

سردار مهدوی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه جهادی شهید جمهور آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم، پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف در یک سال و نیم گذشته بسیار چشمگیر می‌باشد.

وی به اقدامات انجام شده توسط سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته ۴۲ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان‌های استان احداث شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بر شناسایی و احصاء مشکلات با برنامه ریزی تأکید کرد و گفت: قطعا در این مسیر چالش‌ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که باید با تلاش و همت رفع شود.

سردار مهدوی ادامه داد: بسیج ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید با برنامه‌ریزی‌ درست از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و مسائل جامعه بدرستی استفاده کنیم.

وی بر شناسایی نخبگان و متخصصان عرصه‌های مختلف در بدنه بسیج و جامعه تأکید کرد و گفت: با به کارگیری افراد متعهد و آشنا به امور و به کارگیری آنها در پست‌های مسئولیتی با انجام کار جهادی باید مسائل و موضوعات جامعه را مطالبه کرد و کارها را پیش برد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تأکید کرد: در محول کردن مسئولیت به افراد در بسیج به ویژه در رده‌های بسیج خواهران بایستی به تخصص و توان افراد توجه شود تا شاهد پیشرفت قابل توجهی باشیم.

سردار مهدوی افزود: تلاش داریم تا روند احداث پایگاه مقاومت بسیج در خراسان جنوبی ادامه یابد و انشالله تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۰ پایگاه بسیج در استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما