شناسهٔ خبر: 67350682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجریان و ناظران انتخابات حق جانبداری از کاندیداها را ندارند

همدان- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: مجریان و ناظران انتخابات حق هیچ‌گونه جانبداری از کاندیداها را ندارند و انتخابات را باید بی طرفانه، شفاف و سالم برگزار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسن رضانیا روز دوشنبه در چهارمین جلسه‌ ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: با همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات، زمینه‌ برگزاری انتخاباتی امن و سالم فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار همدان افزود: همه شعب اخذ رای استان همدان از ساعت هشت صبح هشتم تیرماه آماده اخذ رأی هستند.

رضانیا از واجدین شرایط رای دادن در استان همدان خواست برای پیشگیری از ازدحام در ساعت اولیه رای گیری اقدام به حضور در شعب اخذ رای کنند و با ارائه کارت ملی یا شناسنامه به این تکلیف دینی و ملی عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تاکید کرد: هیچ نامزد یا ستادی متعلق به نامزدها حق اعلام پیروزی زودهنگام را ندارد و همه باید تابع قانون باشند.

رضانیا افزود: به طور معمول نتیجه انتخابات بعد از شمارش آرا توسط ستاد انتخابات کشور اعلام می شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب نهمین رییس جمهور هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و در استان همدان یک هزار و ۳۱۳ شعبه با بیش از ۲۰ هزار کاربر برای انتخابات پیش بینی شده است.

نظر شما