شناسهٔ خبر: 67259065 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

بهترین استایل ها با پیراهن برای تابستان با اکسسوری های جذاب

صاحب‌خبر -

خرید پیراهن تابستانی خنک و نازک از راه‌کارهای مهم برای تحمل گرمای طاقت‌فرسای تابستان به‌شمار می‌آید. اما چگونه می‌توان با استفاده از یک پیراهن خنک، استایلی جذاب داشت؟ اگر به مد و اکسسوری علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در کنار احساس خنکی، یک استایل شیک داشته باشید، باید با نکاتی که در این مسیر وجود دارد آشنا شوید.

تفاوتی ندارد زن هستید یا مرد یا اینکه در کدام گروه سنی قرار دارید، در هرصورت برای داشتن یک استایل جذاب، باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و از اکسسوری‌های جذاب نیز استفاده کنید. در این متن اطلاعات کاملی در این‌باره در اختیار شما قرار گرفته است.

استایل جذاب با پیراهن تابستانی برای آقایان

پیراهن‌های تابستانه مردانه مدل‌های مختلفی دارند که از آن‌ها باید به هاوایی و آستین کوتاه اشاره کرد. هرکدام از این لباس‌ها باید با کفش و شلوار به‌خصوصی پوشیده شوند تا در نهایت استایل جذابی ایجاد کنند.

پیراهن مردانه هاوایی دارای طرح‌های بزرگ و رنگ‌های شاد است. به همین دلیل باید حتما شلواری برای آن انتخاب کنید که کاملا ساده و یک‌رنگ باشد. داشتن هارمونی و تناسب رنگی بین این 2 محصول باعث جذاب‌تر شدن استایل می‌شود.

اگر در انتخاب رنگ دچار تردید هستید، بهتر است از شلوارهای خنثی مانند طوسی، کرمی، مشکی یا حتی سرمه‌ای استفاده کنید. همچنین اگر جنس شلوار پارچه‌ای یا کتان باشد، خنکی بیشتری فراهم می‌کند.

پیراهن تابستانی آستین کوتاه یقه کوبایی انتخاب دیگری است که می‌توانید در فصل تابستان داشته باشید. این نوع لباس باعث ایجاد استایل کژوال می‌شود. از این‌رو برای پوشیدن آن زیر کت مناسب نیست. همچنین باید از کفش اسپورت یا کالج در کنار آن استفاده کنید.

از اکسسوری‌های جذاب فصل تابستان باید به عینک دودی و ساعت اشاره کرد. این محصولات به‌صورت اسپورت و رسمی در بازار وجود دارند، پس با توجه به رسمی یا راحتی بودن استایل، بهترین اکسسوری را انتخاب کنید.

استایل جذاب با پیراهن تابستانی برای خانم‌ها

خانم‌های شیک‌پوش با انتخابی درست می‌توانند در تابستان نیز استایل اسپورت، کژوال یا رسمی خود را داشته باشند. البته برای اینکه به این هدف برسند، باید در انتخاب آیتم‌های مختلف و اکسسوری مناسب دقت کنند. در ادامه به‌معرفی چند استایل کاربردی با پیراهن‌های مختلف در تابستان می‌پردازیم.

استایل تابستانی با پیراهن نخی راه‌راه

یکی از کاربردی‌ترین لباس‌هایی که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشد، پیراهن تابستانی راه‌راه از جنس نخ است تا هم بتوانند از استایلی شیک بهره‌مند شوند و هم این‌‌که تحمل گرما برایشان آسان‌ شود.

بهتر است پیراهن راه‌راهی که انتخاب می‌کنید، ظاهری شبیه شومیز داشته باشد و خیلی به بدن نچسبد تا استایل کژوال کاملا حفظ شود. بهترین شلوار برای استفاده زیر این مانتو نیز بسته به فرم بدن، شلوار جین راسته یا بگ است.

درخصوص اکسسوری مناسب این استایل نیز باید به عینک دودی با فریم سفید، کتونی پارچه‌ای با رنگ خنثی و همچنین کوله‌پشتی چرمی اشاره کنیم. بهتر است شال مورد استفاده با این استایل نخی سبک باشد.

استایل تابستانی جذاب با پیراهن ساحلی

اگر می‌خواهید در طول فصول گرم همواره پوششی کامل و راحت داشته باشید، باید به‌سراغ پیراهن تابستانی ساحلی بروید. این نوع لباس در سال‌های اخیر به‌شدت محبوبیت‌ یافته و یک گزینه عالی است تا در کنار شیک‌پوشی بتوان راحتی را نیز تجربه کرد.

درحال‌حاضر پیراهن‌های ساحلی با جنس‌های مختلف و رنگ‌بندی‌های جذاب در بازار موجود هستند. از این‌رو همه خانم‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه خود، بهترین پیراهن را برای داشتن استایلی راحت در تابستان انتخاب کنند.

برخی پیراهن‌های ساحلی اگر همراه یک مانتوی جلوباز پوشیده شوند، جذابیت بیشتری دارند. برخی نیز به‌تنهایی باعث ایجاد استایل شیک می‌شوند. بهتر است حین پوشیدن این نوع پیراهن بلند، از صندل مناسب و عینک دودی استفاده کرد تا استایل کاملا خاص و جذاب باشد.

پیراهن تابستانی عروسکی انتخابی جذاب برای استایل دخترانه

پیراهن‌های عروسکی معمولا رنگ شادی دارند و به‌صورت بلند و پرچین دوخته می‌شوند. به همین دلیل این دسته از لباس‌ها به بدن نمی‌چسبند و یک استایل راحت و قابل تحمل در فصل تابستان ایجاد می‌کنند.

پیراهن‌های عروسکی رنگ‌بندی‌های متنوعی دارند، اما برای اینکه استایل کاملا تابستانه باشد، بهتر است از رنگ پاستیلی آن‌ها استفاده کنید. انتخاب صندل و عینک دودی مناسب، این تیپ جذاب و دخترانه را تکمیل می‌کند.

پیراهن‌های تابستانه عروسکی گزینه خوبی برای مسافرت‌‌های دوستانه و خانوادگی هستند. همچنین می‌توانید با کمک این لباس‌ها یا پیراهن‌های ساحلی، یک استایل جذاب بزنید و خود را برای رفتن به ساحل یا رودخانه‌های اطراف آماده کنید.

استایل جذاب با پیراهن‌های کوتاه تابستانی

با توجه به این‌‌که در فصل تابستان پوشیدن شلوارهای بگ و گشاد رایج است، در این زمان می‌توانید با یک مانتوی کوتاه پرچین، استایل خود را جذاب و شیک کنید. لازم است بدانید لباس‌های کوتاه دارای چین زیاد، برای دخترهای نوجوان بهترین گزینه هستند. پس اگر سن کمی دارید، انتخاب آن‌ها را مد نظر داشته باشید.

مانتوهای پرچین به‌صورت جلوباز و جلوبسته دوخته می‌شوند. انتخاب بین این مدل‌ پیراهن‌های تابستانی به سلیقه و فرم بدنی شما بستگی دارد. جذابیت‌ این مانتوها این است که می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای جین یا مدل‌های گشاد و راحت ست کنید، بدون این‌‌که نگران ناهماهنگی بین آن‌ها باشید.

نکات مهم برای داشتن استایل تابستانه جذاب

اگر می‌خواهید این تابستان را با شیک‌ترین استایل‌ها پشت سر بگذارید، باید در خرید پیراهن تابستانی دقت کنید. در واقع بهتر است پیراهنی بخرید که امکان ست کردن آن با شلوار و اکسسوری‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوانید در هر بار بیرون رفتن از خانه، یک تیپ جدید بزنید.

بسته به مکانی که می‌خواهید بروید، از اکسسوری‌های جذاب استفاده کنید. عینک دودی و صندل از مهم‌ترین اکسسوری‌های این فصل به‌شمار می‌آیند، با این‌حال ممکن است به کلاه تابستانه نیز نیاز پیدا کنید.

پیراهنی که می‌خرید، باید حتما جنس نازک و قابل تنفسی داشته باشد تا گرما درون آن حبس نشود. همچنین انتخاب رنگ‌های شاد و پاستیلی در این فصل بهترین گزینه است. سعی کنید تمام لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید، با یک‌‌دیگر هارمونی داشته باشند.

جمع‌بندی

با خرید پیراهن تابستانی در مدل‌های کوتاه و بلند می‌توانید یک استایل شیک برای خود داشته باشید، تنها باید با توجه به رنگ و مدل لباس، از اکسسوری‌های مناسب استفاده کنید. همچنین بهتر است در انتخاب نوع شلوار و رنگ آن دقت به‌خرج دهید تا در نهایت استایل شما هارمونی لازم را داشته باشد و چشم‌ها را به خود خیره کند. شما می‌توانید برای خرید انواع پیراهن‌های مخصوص تابستان، به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما