شناسهٔ خبر: 67267714 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مدل پیراهن دخترانه نخی و خنک برای فصل تابستان

صاحب‌خبر -

یکی از بهترین جنس لباس‌ها برای  پیراهن دخترانه تابستان ه، پارچه‌ نخی است که به خنکی و سبکی شهرت دارد و راحتی زیادی را در روزهای گرم به‌ارمغان می‌آورد. همچنین با مدل‌های متنوع و جذاب آن می‌توان استایل زیبایی را ایجاد کرد.

پیراهن‌های نخی دخترانه به‌عنوان لباسی ترند و محبوب برای فصل تابستان شناخته می‌شوند و به‌دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح، اندازه، رنگ، سبک و مدل دارند، دست دختران را باز گذاشته تا بتوانند گزینه مطابق سلیقه خود را انتخاب کنند.

معرفی انواع مدل پیراهن دخترانه نخی تابستانه

مناسب بودن لباس‌های نخی برای فصل تابستان به همه اثبات شده و این نوع جنس برای روزهای گرم بسیار خنک و کاربردی است‌. علاوه‌بر کیفیت و کارایی بالایی که پارچه‌های نخ دارند، ازنظر ظاهری نیز بسیار زیبا بوده و برای خلق استایلی دخترانه و شیک مناسب هستند. مدل‌های مختلفی از پیراهن دخترانه نخی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

پیراهن نخی بلند ساده و طرح‌دار

وجود یک  پیراهن نخی  در کمد لباس‌های تابستانه ضرورت دارد، زیرا بسیار زیبا و کاربردی بوده و مهم‌تر این‌ که، لباسی خنک و راحت برای فصل تابستان و روزهای گرم و طاقت‌فرسا است. این مدل از لباس جنس نخ، در طرح‌های ساده یا طرح‌دار دوخته می‌شود و بسیار محبوب است.

پیراهن دخترانه نخی بلند را با توجه به طرح و مدلی که دارد، می‌توان در مکان‌ و موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. استایلی که با این لباس ایجاد می‌شود، قطعا زیبا و خیره‌کننده بوده و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

پیراهن دخترانه نخی کوتاه

اگر به لباس‌های بلند علاقه ندارید، قطعا زیبایی و جذابيت پیراهن‌های نخی کوتاه نظر شما را جلب خواهد کرد‌. در حالت عادی لباس‌های از جنس نخ بسیار خنک و راحت هستند که با انتخاب مدل کوتاه آن‌ها نیز این راحتی چندبرابر خواهد شد.

این مدل از پیراهن نخی را می‌توان در خانه و به‌صورت روزمره استفاده کرد یا درصورت زیبا بودن طرح و سبک لباس، امکان پوشیدن آن برای مهمانی و جشن‌های مختلف وجود دارد و استایلی فوق‌العاده زیبا و شیک را ایجاد خواهد کرد‌.

پیراهن نخی چین‌دار

مدل پیراهن دخترانه نخی و خنک برای فصل تابستان

پیراهن نخی چین‌دار نیز مدل تابستانه دیگری برای دختران خوش‌سلیقه است که با داشتن چین‌های جذاب، استایلی هنری و کلاسیک ایجاد می‌کند و امکان پوشیدن آن برای بیرون رفتن‌های عادی و مهمانی‌ها وجود دارد. این نوع لباس به‌صورت کوتاه و بلند و ساده و طرح‌دار دوخته شده و می‌توان با توجه به راحتی، سلیقه و اندام بهترین آن را انتخاب کرد.

پیراهن نخی کمرکش

پیراهن دخترانه نخی دیگری که یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصل تابستان است، مدل کمر کش بوده که علاوه‌بر شیک و راحت بودن، باعث می‌شود سن شما از چیزی که هستید، کمتر نشان داده شود و می‌توان استایلی عالی را با انتخاب آن تجربه کرد.

این مدل زیبا به‌صورت آستین‌دار و بدون آستین وجود دارد که می‌توان به‌عنوان لباس خانگی از آن استفاده کرد یا با پوشیدن یک کت یا مانتو زیبا روی آن، تیپی خاص و شیک را برای بیرون رفتن و مهمانی‌ و دورهمی‌ها ایجاد کرد.

پیراهن نخی دکمه‌دار

مدل پیراهن دخترانه دیگری که برای روزهای گرم تابستان وجود دارد و بسیار زیبا و محبوب است، مدل نخی دکمه‌دار بوده که گزینه‌ای مناسب برای بیرون رفتن و تفریح محسوب شده و باعث خنک ماندن می‌شود.

این نوع لباس یا به‌صورت کامل و تا پایین دکمه‌دار است، یا دکمه‌های آن چند عدد و تا نصفه هستند. همچنین سبک‌ها و طرح‌های ساده و طرح‌دار متنوعی دارد و دختران جوان می‌توانند مدل مناسب خود را خیلی راحت انتخاب کنند.

پیراهن نخی کلوش

فرم پیراهن‌های کلوش بسیار زیبا بوده و جزء لباس‌های محبوب، کاربردی و راحت تابستانه است. بالاتنه این نوع لباس تنگ‌تر از پایین‌تنه است و از پارچه بیش‌تری برای پایین آن استفاده می‌شود و قطعا پوشیدن آن باعث جذابیت استایل و ظاهر خواهد شد.

این لباس‌ در مدل‌های مختلف معمولی و مجلسی وجود دارد که با توجه به طرح، رنگ و مدلی که دارد، می‌توان از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. برای مثال، پیراهن کلوش مجلسی در جشن‌های مختلف پوشیده می‌شود و محبوبیت زیادی دارد.

پیراهن دخترانه نخی بندی

مدل پیراهن دخترانه نخی و خنک برای فصل تابستان

پیراهن‌های نخی بندی این‌گونه هستند که در قسمت سرشانه آن‌ها بندی نازک که ثابت یا قابل تنظیم است، وجود دارد و لباسی آزاد و راحت برای فصل تابستان هستند. این مدل برای پوشیدن در مجالس و جشن‌ها کاربردی است و محبوبیت زیادی بین دختران جوان دارد.

پیراهن نخی کمربند‌دار

دخترانی که اندام ظریفی دارند و به ‌دنبال لباس تابستانه‌ای خنک و جذاب هستند که منجر به زیبایی استایل آن‌ها شود، می‌توانند به‌سراغ پیراهن نخی کمربند‌دار بروند. این مدل نیز با داشتن سبک‌های متنوع ساده و طرح‌دار، پاسخگوی سلایق مختلف است.

پیراهن دخترانه نخی را می‌توان با توجه به مدل و طرح آن در خانه یا بیرون استفاده کرد. پوشیدن این لباس با کفش‌های تابستانه بندی یا اسپرت و اکسسوری‌هایی جذاب، استایل شیک و زیبایی را به‌وجود خواهد آورد.

خرید پیراهن دخترانه نخی از دیجی‌کالا

پیدا کردن لباس خنک برای تابستان یکی از چالش‌های مهم برای دختران است که پیراهن‌های دخترانه نخی بسیار کاربردی و مناسب برای این فصل هستند و با انتخاب آن‌ها دغدغه گرمای هوا را نخواهید داشت. اما انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید این نوع لباس ضرورت دارد.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، مجموعه‌ای معتبر است که تنوع بسیار زیادی از پیراهن‌های تابستانه دخترانه را عرضه کرده و با فیلترهای مختلفی مانند برند، جنس، طرحی و رنگ این شرایط را فراهم کرده که بتوان به‌راحتی و خیلی سریع لباس دخترانه مناسب خواسته و سلیقه را انتخاب کرد.

همچنین به‌دلیل حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های اضافی، انواع پیراهن دخترانه نخی و خنک در دیجی‌کالا با قیمتی مناسب و معقول عرضه شده و از کیفیتی بالا برخوردار هستند. بنابراین، با خرید لباس از فروشگاه دیجی‌کالا در هزینه و زمان صرفه‌جویی خواهد شد.

جمع‌بندی

پیراهن دخترانه نخی یکی از بهترین لباس‌ها برای فصل تابستان است، زیرا این نوع لباس‌ علاوه‌بر ایجاد استایلی شیک و زیبا، خنک و راحت بوده و می‌توان برای مناسبت‌ها و مکان‌های مختلف از آن‌ استفاده کرده و ظاهر و تیپی خاص را ایجاد کرد.

پیراهن‌های نخی دخترانه تنوع بالایی در مدل دارند که برای مشاهده همه نمونه‌های جدید و ترند آن، می‌توان به سایت معتبر دیجی‌کالا مراجعه کرد و انواع این لباس را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خرید.

نظر شما