شناسهٔ خبر: 67288709 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی فوتبال کشور رسماً از این تیم خداحافظی کرد.

خداحافظی رضاییان با سپاهان بعد از قهرمانی در جام حذفی

خداحافظی رضاییان با سپاهان بعد از قهرمانی در جام حذفی

صاحب‌خبر -

رامین رضاییان بازیکن  تیم  فوتبال سپاهان پس از قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در جام حذفی اظهار کرد:  رسما خداحافظی خودم را از تیم سپاهان اعلام می‌کنم. فکر می‌کنم دیگر مرا با پیراهن سپاهان دیگر نمی‌بینید. برای این جام ماه‌ها نخوابیدم، در کنار سایر بازیکنان تلاش کردم. دم همه گرم. امروز این تصمیم را گرفتم که از تیم سپاهان خداحافظی کنم.

او ادامه داد: چیزی که از سپاهان برای من می‌ماند آن معرفت و مهربانی است که در این ۲ سال به من داشتند. من هم از تمام جان مایه گذاشتم و امیدوارم مرا حلال کنند. امیدوارم سپاهان تیم خوبی برای فصل آینده ببندد.

رضاییان درباره اینکه  صحبت‌ها حاکی از انتقالش به استقلال است، گفت: من فقط اینجا آمدم که این خبر را بدهم. با تمام احترام به استقلال و دیگر تیم‌ها اکنون صحبتی نمی‌کنم.

مدافع سپاهان اظهار کرد: یکسری آدم‌ها در اینجا دل من را شکاندند. از طیب‌نیا تشکر می‌کنم که همیشه کنار باشگاه بود.

او درباره  اینکه تصمیمش برای آینده چیست، گفت: هیچ تصمیمی نگرفتم.

رضاییان درباره تیم ملی نیز بیان کرد: صلاح سرمربی بود که من دعوت نشوم. من رابطه خوبی با قلعه نویی دارم و حتی اگر در اردوی بعدی نیز صلاح ببینند و من دعوت نشوم، من با جان و دلم تلاش می‌کنم، زیرا که اعتقاد دارم این تیم ملی، تیم ملی مردم ایران است. هر موقع دعوت بشوم با جان و دل بازی خواهم کرد. روزی هم که دعوت نشوم برایشان دعا می‌کنم.

او در پایان گفت: خداحافظ سپاهان و هواداران. خداحافظ رامین پا طلایی!

نظر شما