شناسهٔ خبر: 67287782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خداحافظی رامین رضاییان با سپاهان

خبر ورزشی

مدافع تیم سپاهان پس از قهرمانی با این تیم خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رامین رضاییان پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی فوتبال کشور رسماً از این تیم خداحافظی کرد.مدافع تیم سپاهان گفت: رسما خداحافظی خودم را از تیم سپاهان اعلام می‌کنم. فکر می‌کنم دیگر مرا با پیراهن سپاهان دیگر نمی‌بینید. تصمیمم را از قبل گرفتم. برای این جام ماه‌ها نخوابیدم، تلاش کردم در کنار این بچه‌ها. دم همه گرم. امروز این تصمیم را گرفتم که از تیم سپاهان خداحافظی کنم.

وی ادامه داد: چیزی که از سپاهان برای من می‌ماند آن معرفت و مهربانی است که در این ۲ سال به من داشتند. من هم از تمام جان مایه گذاشتم و امیدوارم مرا حلال کنند. امیدوارم سپاهان تیم خوبی برای فصل آینده ببندد.

رضاییان در واکنش به سوال خبرنگار که صحبت‌ها حاکی از انتقال به استقلال است، گفت: من فقط اینجا آمدم که این خبر را بدهم. با تمام احترام به استقلال و دیگر تیم‌ها الان صحبتی نمی‌کنم.

مدافع سپاهان اظهار داشت: یکسری آدم‌ها در اینجا دل من را شکاندند. از طیب‌نیا تشکر می‌کنم که همیشه کنار باشگاه بود.

وی در خصوص اینکه تصمیمش برای آینده چیست، گفت: هیچ تصمیمی نگرفتم.

رضاییان در خصوص تیم ملی نیز اظهار داشت: صلاح سرمربی بود که من دعوت نشوم. من رابطه خوبی با قلعه نویی دارم و حتی اگر در اردوی بعدی نیز صلاح ببینند و من دعوت نشوم، من با جان و دلم تلاش می‌کنم زیرا که اعتقاد دارم این تیم ملی، تیم ملی مردم ایران است. هر موقع دعوت بشوم با جان و دل بازی خواهم کرد. روزی هم که دعوت نشوم برایشان دعا می‌کنم.

وی در انتها گفت: خداحافظ سپاهان و هواداران. خداحافظ رامین پا طلایی!

نظر شما