شناسهٔ خبر: 67287570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رضاییان: فینال جام حذفی آخرین بازی من برای سپاهان بود

مدافع تیم فوتبال سپاهان بعد از قهرمانی این تیم در سی‌وهفتمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور خبر جدایی خود از جمع طلایی‌پوشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: اینجا باید بگویم که رسماً از سپاهان خداحافظی می‌کنم و من را دیگر در پیراهن این تیم نمی‌بینید. من درباره این موضوع فکر کردم و تصمیم خودم را گرفتم. برای چنین روزی شاید من ماه‌ها نخوابیدم و دم غیرت بچه‌ها گرم. من از سپاهان خداحافظی می‌کنم و برای من معرفت و مهربانی هواداران سپاهان می‌ماند و امیدوارم که من را حلال کنند.

 

وی در واکنش به این موضوع که صحبت از حضورش در استقلال است، تصریح کرد: با تمام احترام به تیم استقلال و تیم‌های دیگر قرار نیست الان درباره این موضوع صحبت کنم. من فقط اینجا می‌گویم که آخرین روزی بود که با پیراهن سپاهان با افتخار بازی کردم. یکسری‌ها در این باشگاه دل من را شکستند، اما هواداران سپاهان را دوست دارم.

رضاییان درباره عدم دعوتش به تیم ملی خاطر نشان کرد: این نظر مربی بود که من دعوت نشوم. من رابطه خوبی با امیرخان دارم، حتماً صلاح دیده است که من را دعوت نکند. من اگر در اردوی بعدی هم دعوت نشوم با جان و دل تلاش می‌کنم که به تیم ملی دعوت شوم. روزی هم که دعوت نشوم برای تیم ملی دعا می‌کنم. اگر ماه‌ها هم دعوت نشوم ایرادی ندارد و احترام می‌گذارم. در آخر باید بگویم خداحافظ سپاهان.

انتهای پیام/

نظر شما