شناسهٔ خبر: 67287769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ایران

پاسخ مبهم ۳ ستاره سپاهان درباره فصل آینده/ رامین رضاییان: دیگر من را با این پیراهن نمی‌بینید

۳ بازیکن مهم ژوزه مورایس پاسخ مبهمی درباره آینده‌شان در سپاهان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سپاهان امروز (پنجشنبه) در فینال جام حذفی فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی شکست داد و به پنجمین عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها رسید.

پس از این دیدار فرشاد احمدزاده، محمد جواد حسین نژاد و امید نورافکن سه بازیکن مهم و تاثیرگذار سپاهان مقابل دوربین تلویزیونی قرار گرفتند و از این قهرمانی ابراز خوشحالی کردند.

سوال مشترکی که از این سه بازیکن پرسیده شد درباره آینده‌شان در سپاهان بود که هر کدام پاسخ مبهمی به این پرسش دادند تا حضورشان در سپاهان برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. فرشاد احمدزاده حاضر نشد به این سوال پاسخ دهد و گفت: در حال حاضر می‌خواهم از قهرمانی سپاهان لذت ببرم و نمی‌خواهم به این سوال جواب دهم.

حسین‌نژاد، بازیکن جوان سپاهان در پاسخ به این سوال از پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر مدیر برنامه‌هایم در حال بررسی شرایط است و قرار است با باشگاه سپاهان هم صحبت کند.

امید نورافکن هم عنوان کرد: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم اما باید شرایط را بررسی کنیم.

رامین رضاییان از سپاهان جدا شد

رامین رضاییان بدون پاسخ صریح درخصوص پیوستن به استقلال، اعلام کرد که از سپاهان جدا شده است.

ورزش سه نوشت: همانطور که حدس زده می شد، رامین رضاییان پس از پایان قراردادش با سپاهان، از این تیم جدا شد. او که طی دو فصل اخیر یکی از ستاره های زردپوشان بود و در ترکیب این تیم بازی های خوب زیادی را به نمایش گذاشته بود، پس از پایان فینال جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی، جدایی خود را اعلام کرد.

رامین که در این مدت ۷۰ بار با پیراهن سپاهان به میدان رفت، موفق به زدن ۲۱ گل شد و ۲۰ بار نیز پاس گل داد و طی این مدت، یکی از مهره های کلیدی تیمش بود و حالا با جدایی رضاییان، سپاهانی‌ها باید به فکر انتخاب یک جانشین مناسب برای او باشند.

در پایان فینال جام حذفی، رضاییان در جمع خبرنگاران گفت: به هواداران خوب و پرشور سپاهان تبریک می‌گویم. واقعاً کیف کردم. در این دو سال، به جز معرفت و خوبی، چیزی از آنها ندیدم. واقعاً خوشحالم که در کنار بچه‌ها توانستیم دل آنها را شاد کنیم. این قهرمانی برای من به شخصه به این دلیل مهم است که دل تک‌تک هواداران سپاهان شاد شد. آنها هستند که تیمشان را زنده نگه داشته‌اند. در مرحله اول، برای هواداران و هم‌تیمی‌هایم خوشحال هستم و سپس برای خودم.

او ادامه داد: من همیشه گفته‌ام، مهم این است که قهرمان زندگی خودم باشم و زیاد به دنبال این جام‌ها و مدال‌ها نیستم. من به دنبال این هستم که برای تیمی که بازی می‌کنم، با جان و دل به میدان بروم و دل هواداران را شاد کنم. فکر می‌کنم فوتبال در این روزها خیلی فراتر از جام‌ها و مدال‌ها است. فکر می‌کنم که انسانیت و خوبی‌ها است که همیشه می‌ماند.

وی با اعلام رسمی خبر جدایی از سپاهان گفت: خبری که می‌خواهم بدهم این است که یک سری‌ها در باشگاه سپاهان، دل من را شکستند. من قلباً ناراحت هستم. من دو سال بی‌نظیر را کنار هواداران داشتم. چیزی جز خوبی از هواداران ندیدم و رسماً خداحافظی خودم را از تیم سپاهان اعلام می‌کنم. فکر نمی‌کنم دیگر من را در لباس سپاهان ببینید.

رضاییان ادامه داد: من به این تصمیم مطمئنم و روی این موضوع فکر کرده‌ام و تصمیم خودم را گرفته‌ام، چون برای چنین روزی، در کنار این بچه‌ها، ماه‌ها نخوابیدم و تلاش کردم و دم غیرتشان گرم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. امروز تصمیم گرفتم تا از تیم سپاهان خداحافظی کنم. چیزی که برای من می‌ماند، معرفت هواداران سپاهان و مهربانی است که در این دو سال به من داشتند. من سعی کردم همیشه با جان و دل در کنارشان باشم. امیدوارم من را حلال کنند و برای آنها آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم که سپاهان برای فصل بعد تیم خوبی را ببندد.

وی در مورد اینکه شایعاتی در خصوص پیوستنش به استقلال وجود دارد، گفت: من اینجا آمدم تا این خبر را به شما بدهم. با تمام احترام به تیم استقلال و تمام تیم‌ها، قرار نیست که در خصوص این مسائل صحبت کنم. صحبتی که اکنون داشتم، درباره جدایی از سپاهان بود، مطمئن باشید که قبلاً در موردش فکر کرده‌ام و فقط اینجا بودم تا این خبر را بدهم که امروز آخرین روزی بود که با لباس سپاهان به میدان رفتم و فوتبال بازی کردم. باعث افتخارم بود که دو سال بی‌نظیر را اینجا در کنار هواداران، هم‌تیمی‌ها و مربیانم داشتم، ولی یک سری‌ها در باشگاه بودند که دل من را شکستند. این را گفتم و باز هم تکرار می‌کنم. از شخص آقای طیب‌نیا تشکر می‌کنم که همیشه کنار باشگاه بود.

وی در خصوص اینکه تصمیم برای آینده گرفته است یا خیر، گفت: فعلاً هیچی. من همه سپاهان را دوست دارم. خیلی دوستشان دارم و خداحافظ سپاهان.

رضاییان در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند حق او است که در تیم ملی بازی کند، گفت: مطمئناً صلاحدید سرمربی بوده که من دعوت نشوم. اتفاقاً من رابطه خیلی خوبی هم با امیر خان دارم. حتماً صلاح دیده‌اند که من را دعوت نکنند. حتی اگر در اردوی بعدی من را دعوت کنند، با جان و دل تمرین می‌کنم و تلاش می‌کنم، چرا که اعتقاد دارم تیم ملی متعلق به مردم ایران است و هر زمانی که دعوت شوم، با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کنم. روزی هم که دعوت نشوم، برای آنها دعا می‌کنم. حتماً صلاح دیده‌اند که من در اردو نباشم. اگر ماه‌ها صلاح ببینند که من نباشم، احترام می‌گذارم و این چیزی است که من در زندگی‌ام یاد گرفتم.

او در پایان گفت: در آخر می‌گویم خداحافظ سپاهان، خداحافظ هواداران و خداحافظ رامین پا طلایی.

نظر شما