شناسهٔ خبر: 67288386 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان گفت: با خریداری ۷ دستگاه جدید VAR، فصل جدید لیگ برتر فوتبال با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد.

هاشمی: لیگ برتر فصل آینده با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد

هاشمی: لیگ برتر فصل آینده با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد

صاحب‌خبر -

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان و استفاده از دستگاه کمک داور ویدئویی در این بازی اظهار کرد: خوشحال هستیم که فینال جام حذفی با VAR برگزار شد و من از فدراسیون خواسته بودم این اتفاق بیفتد. ان شاالله در سال جدید هم ۷ دستگاه خریداری خواهد شد و با ۲ دستگاهی که وجود دارد، ۹ دستگاه در لیگ برتر استفاده می‌شود.

او افزود: کار‌های اداری لازم انجام شده و فدراسیون با پیگیری که انجام می‌دهد کار‌های مربوطه نهایی می‌شود و تاکید کردم که VAR به فوتبال کشور بیاید، مردم و فوتبال دوستان بدون دغدغه بازی‌های خود را خواهند دید و اگر صحنه مشکوک هم وجود دارد VAR کمک خواهد کرد.

هاشمی درباره حضورش در مراسم‌ها و مسابقات ورزشی گفت: هیچ چیزی مثل ورزش برای ما آورده ندارد و لذا من همواره به مدیران ورزشی می‌گویم که در کنار ورزشکاران و در مسابقات حاضر شوند.

او درباره بحث زیرساخت استادیوم‌ها و اینکه تهران کمبود ورزشگاه دارد، گفت: ورزشگاه جدید اعتباراتش دیده شده است و یک ورزشگاه ملی است. در ورزشگاه آزادی هم دولت ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی درنظر گرفته است و امیدواریم تا شهریورماه برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. در استان‌های دیگر از جمله خیبر خرم آباد، که به لیگ برتر آمده است مصمم هستیم آن ورزشگاه هر چه زودتر به بهره برداری برسد. تمام تلاش ما این است. هر چند تمام باشگاه‌ها وظیفه دارد استادیوم خاص خود را داشته باشد، اما دولت مصمم است که کمک کند.

هاشمی درباره  پروژه ۱۱۰ میلیاردی گفت: برای اولین بار می‌گویم موارد اداری ربطی به وزارت ورزش نداشت و سربسته می‌گویم. طبق صورتجلسه میان فدراسیون و شرکت توسعه و تجهیز صورت گرفت اقدامات انجام گرفت.

نظر شما