شناسهٔ خبر: 67258842 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نبرد سنگین در غرب رفح

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن هستند که نیروهای مقاومت فلسطین به نبرد خود با دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، درگیری‌های سنگینی میان نیروهای فلسطینی و عناصر دشمن صهیونیستی در محله السعودی در غرب شهر رفح رخ داده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز برای پوشش دادن نظامیان اشغالگر در درگیری با نیروهای فلسطینی به شدت از زمین و هوا این محور را زیر آتش گرفت.

شبکه‌های خبری گزارش دادند که صدای تیراندازی و انفجارهای گسترده همزمان با پیشروی جنگ افزارهای نظامیان صهیونیست در این منطقه به گوش رسیده است.

روز گذشته نیز گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به مقر فرماندهی، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب شهرک «السعودی» و منطقه «تل السلطان» در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بنا بر اعلام گردان‌های قدس این حمله موشکی با استفاده از موشک‌های «۱۰۷» به انجام رسید و همزمان با آن، این مقر اشغالگران هدف حملات خمپاره‌ای مبارزان گردان‌های قدس نیز قرار گرفت.

همچنین مواضع نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم» و «صوفا» در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما