شناسهٔ خبر: 67239245 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۱۹ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به مرکز غزه/ مقرهای صهیونیست‌ها آماج حملات مقاومت

زهرا موسوی

جنگ غزه برای دویست و پنجاه و ششمین روز متوالی در بحبوحه بمباران خشونت آمیز نیروهای رژیم صهیونیستی ادامه دارد؛ بمبارانی که روزانه صدها شهید و مجروح برجای می‌گذارد و همچنین تمامی مستلزمات باقی مانده زندگی از جمله ساختمان‌ها، مدارس و مراکز بهداشتی را از بین می‌برد، در ساعات اولیه بامداد امروز-سه‌شنبه- نیز ارتش اشغالگر تعدادی ساختمان در محله تل السلطان در غرب شهر رفح و منازل غیرنظامیان در مرکز غزه را بمباران کرد که تعدادی شهید برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی در دویست و پنجاه و ششمین روز جنگ منابع خبری گفتند در حمله پهپاد اشغالگران به خیابان الصحابه در مرکز غزه یک تن شهید و یک تن دیگر زخمی شدند.

پیشتر خبرنگار المیادین در غزه تاکید کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به غرب دره غزه در النصیرات، ۲ تن شهید شدند و تعداد شهدای غزه در این نقطه از بامداد سه شنبه به ۱۹ نفر رسید.

رسانه‌های فلسطینی در این باره گزارش دادند که ۱۷ تن از جمله کودکان در بمباران اشغالگران علیه غیرنظامیان در چندین منطقه در استان مرکزی شهید شدند که با ادامه بمباران‌های رژیم صهیونیستی همچنان احتمال افزایش این تلفات وجود دارد.

خبرنگار شبکه روسیا الیوم در این باره گفت: بر اثر بمباران ۲ خانه در اردوگاه النصیرات متعلق به خانواده‌های الراعی و المدهون و خانه خانواده حرب در اردوگاه البریج در بخش مرکزی غزه ۱۷ تن به شهادت رسیدند.

الجزیره نیز گزارش داد در نتیجه بمباران هواپیماهای اشغالگر در خیابان الرشید در غرب استان مرکزی در نوار غزه ۲ نفر شهید شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین چندین حمله را در شهرک المغراقه انجام دادند و همچنین شرق شهر دیرالبلح را هدف قرار دادند.

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی از شنیدن صدای درگیری‌ها و انفجارهای مداوم و شدید در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

رژیم اشغالگر تعدادی ساختمان را در محله تل السلطان، در غرب شهر رفح منفجر کرد، در حالی که مقاومت فلسطین با آنها مقابله می‌کرد و وارد درگیری‌های شدید با آنها شد. همزمان با حملات توپخانه‌ای، تجهیزات نظامی اشغالگران در محورهای پیشروی اقدام به شلیک گلوله کردند.

تجهیزات نظامی اشغالگران از سمت جنوبی وارد شهر رفح شدند. درگیری‌های شدید در مرکز و غرب رفح همزمان با حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها در جریان است.

۱۹ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به مرکز غزه/ درگیری‌های شدید در مرکز و غرب رفح نیروهای مقاومت در حین عملیات

رسانه‌های فلسطینی افزودند که توپخانه رژیم صهیونیستی به بمباران شدید محله‌های غربی شهر رفح ادامه می‌دهد.

در عین حال رسانه‌های عبری گزارش دادند که آژیر خطر در تعدادی از شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

در این باره الجزیره گزارش داد پس از شلیک یک گلوله موشکی از غزه، آژیرهای خطر در مقر نظامی «صوفا» وابسته به رژیم صهیونیستی در شرق رفح به صدا درآمد.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که آژیر خطر در کرم ابوسالم در جنوب نوار غزه به صدا درآمد.

در پی این رویدادها، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد با همراهی گردان‌های القدس،‌ شاخه نظامی جهاد اسلامی و نیز گردان‌های ناصر صلاح الدین تجمعات اشغالگران در مقر نظامی «ابومطیبق» در شرق استان مرکزی را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.

گردان‌های الاقصی وابسته به جنبش فتح همچنین تاکید کرد نیروهای دشمن و خودروهایشان را در محور پیشروی در جنوب محله تل السلطان در شهر رفح را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.

این گروه مقاومت همچنین ادامه داد مقر فرماندهی نیروهای دشمن و محل استقرار آنها در محور نتزاریم را با مشارکت و همکاری گردان‌های القدس هدف قرار داد.

همچنین دفاع مدنی غزه اعلام کرد: به دلیل بمباران اسرائیل نتوانستیم اجساد شهدا را در محله سعودی در رفح بیرون بیاوریم.

انتهای پیام

نظر شما