شناسهٔ خبر: 67254884 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان و جنگ‌افزارهای دشمن صهیو... -

اقتصاد ایران: گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی را در نوار غزه موشک‌باران کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر نقل از الجزیره، با گذشت ۲۵۶ روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به مقر فرماندهی، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب شهرک «السعودی» و منطقه «تل السلطان» در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

بنا بر اعلام گردان‌های قدس این حمله موشکی با استفاده از موشک‌های «۱۰۷» به انجام رسیده است و همزمان با آن، این مقر اشغالگران هدف حملات خمپاره‌ای مبارزان گردان‌های قدس نیز قرار گرفته است.

همچنین مواضع نظامی صهیونیستی «کرم ابوسالم» و «صوفا» در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفت.

گردان‌های قدس نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در خط پشتیبانی محور «نتساریم» واقع در جنوب شهر غزه نیز با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.

همچنین گردان‌های قدس، تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» و گردان‌های «شهدا الاقصی» در عملیاتی مشترک نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع نظامی «ابو مطیبق» واقع در شرق استان مرکزی نوار غزه با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» را با موشک‌های کوتاه‌برد «رجوم» هدف قرار داده است.

نظامیان صهیونیست در موضع گردان تل السلطان واقع در شهر رفح نیز هدف حملات خمپاره‌ای سنگین مبارزان قسام قرار گرفتند.

یک تانک «مرکاوا» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اطراف میدان «الجوازات» واقع در شرق شهر رفح نیز از سوی مبارزان گردان‌های قسام با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفت.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه زمینی رفح را با موشک‌های کوتاه‌برد هدف قرار دادند.

نیروهای «العاصفه» نیز اعلام کردند که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» واقع در جنوب شهر غزه را با ۲ موشک «۱۰۷» هدف قرار داده‌اند.

نظر شما