شناسهٔ خبر: 67275888 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام ارشد حماس: اظهارات هاگاری دلیلی بر شکست در جنگ علیه غزه است

تهران-ایرنا-یکی از رهبران حماس چهارشنبه شب خاطر نشان کرد که اظهارات هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ـ مبنی بر غیرممکن بودن نابودی حماس اعترافی تلخ و دلیلی بر شکست دشمن اشغالگر در جنگ علیه غزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، «غازی حمد» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی یقین دارد که حتی با وجود فرو ریختن صدها تن مواد منفجره بر سر مردم غزه، قادر به نابودی حماس نخواهد بود.

وی گفت: اختلافات بین مقامات اسرائیلی کاملا واضح و روشن است و نتانیاهو با وجود این که می‌داند این جنگ بیهوده است و به جایی نمی‌رسد، باز هم سرسختی به خرج می‌دهد.

به گزارش ایرنا، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گفت: جنبش حماس یک اندیشه است که نمی‌توان آن را از میان برد.

وی در اعترافی تلخ گفت: ما درحال دادن بهای سنگین در جهان هستیم، با این وجود نمی‌توانیم ساکت باشیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اعترافی دیگری اذعان کرد: نمی‌توان همه گروگان‌ها را با ابزار نظامی بازگرداند.

وی در ادامه اعتراف‌های تلخ خود افزود: حماس یک اندیشه، حزب و در قلب مردم ریشه دارد و کسی که بر این باور است که می‌توانیم این گروه را از میان برداریم، اشتباه می‌کند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما