شناسهٔ خبر: 67275559 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خشم نتانیاهو با افشاگری سخنگوی ارتش صهیونیستی

تهرنا-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کرد که اظهارات دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل که گفته بود که نمی‌توان حماس را از بین برد، نتانیاهو را بسیار عصبانی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، کانال ۱۲ اسرائیل در این باره افزود: نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه از دفتر «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل خواسته‌اند که درباره اظهارات امروز هاگاری توضیح دهد.

به گزارش ایرنا، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گفت: جنبش حماس یک اندیشه است که نمی‌توان آن را از میان برد.

وی در اعترافی تلخ گفت: ما درحال دادن بهای سنگین در جهان هستیم، با این وجود نمی‌توانیم ساکت باشیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اعترافی دیگری اذعان کرد: نمی‌توان همه گروگان‌ها را با ابزار نظامی بازگرداند.

وی در ادامه اعتراف‌های تلخ خود افزود: حماس یک اندیشه، حزب و در قلب مردم ریشه دارد و کسی که بر این باور است که می‌توانیم این گروه را از میان برداریم، اشتباه می‌کند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما