شناسهٔ خبر: 67275840 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

غازی حمد در واکنش به اعتراف تلخ اشغالگران در شکست‌ناپذیری حماس؛

تنش‌ها جدی است/اعترافی خطرناک و مهرتأییدی برشکست اشغالگران درغزه

در ادامه اعترافات تلخ سخنگوی ارتش اشغالگران در غیرممکن بودن «نابودی حماس» در غزه، عضو ارشد جنبش حماس اعلام کرد که اظهارات «دانیل هاگاری» مهر تاییدی بر شکست آنان در غزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، با گذشت ۲۵۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

اینک چالش‌های بی‌شماری اشغالگران را در باتلاق جنگ غزه فرا گرفته است؛ از سویی، روز به روز بر دامنه بحران اعتراضات داخلی و انتقادات مسئولان و محافل صهیونیستی از عملکرد ارتش و کابینه جنگی نتانیاهو افزوده می‌شود و از سویی دیگر، واکنش فرماندهان ارتش نیز درباره غیرممکن بودن مهار مقاومت در غزه به به آتش اختلافات در پستوهای اتاق فکر داخلی این رژیم دامن زده است.

وبگاه فلسطینی شهاب چهارشنبه شب گزارش داد که در پی اعتراف تلخ سخنگوی ارتش اشغالگران در ناممکن بودن شکست حماس در غزه، یک عضو دفتر سیاسی حماس به اظهارات این فرمانده صهیونیستی واکنش نشان داد.

غازی حمد از رهبران حماس خاطر نشان کرد که اظهارات اخیر هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر غیرممکن بودن نابودی حماس، اعترافی خطرناک و مهر تأییدی بر شکست دشمن اشغالگر در جنگ علیه غزه است.

غازی حمد خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی یقین دارد که حتی با وجود فرو ریختن صدها تن مواد منفجره بر سر مردم غزه، قادر به نابودی حماس نخواهد بود.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که اختلافات بین مقامات صهیونیستی کاملاً واضح و روشن است و نتانیاهو با وجود اینکه می‌داند این جنگ بیهوده است و به جایی نمی‌رسد، باز هم سرسختی به خرج می‌دهد.

گفتنی است که پیشتر، سخنگوی ارتش اشغالگران در سخنانی با اذعان به ناتوانی این رژیم برای نابودی جنبش حماس، اعتراف کرده بود که سخن گفتن از نابودی این جنبش فریبکاری است.

وی در ادامه اعتراف‌های تلخ خود گفته بود: حماس یک اندیشه، حزب و در قلب مردم ریشه دارد و کسی که بر این باور است که می‌توانیم این گروه را از میان برداریم، اشتباه می‌کند.

به دنبال این اعتراف تلخ هاگاری، نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه از دفتر «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل خواستند که درباره اظهارات هاگاری توضیح دهد.

نظر شما