شناسهٔ خبر: 67226480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی کمیته امداد و بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات عید قربان

کمیته امداد و بهزیستی استان، آماده جمع آوری نذورات مردم خیر مازندران در روز عید سعید قربان هستند.

صاحب‌خبر -

آمادگی کمیته امداد و بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات عید سعید قربان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کمیته امداد و بهزیستی استان، آماده جمع آوری نذورات مردم خیر مازندران در روز عید سعید قربان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: همچون سال‌های گذشته نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقد و غیر نقد جمع آوری می‌شود و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می‌گیرد.

میثم معافی با اشاره به اینکه ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان با نظارت دامپزشکی برپا شده گفت: ۳۵۰ پایگاه نیز شامل ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهر‌ها آماده دریافت نذورات و احسان مردم خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان است.

معافی خاطر نشان کرد: مازندرانی‌های نیکوکار در سال گذشته بیش از ۴۸ میلیارد تومان در قالب وجه نقد و گوشت قربانی به نیازمندان مساعدت کردند و پیش بینی می‌شود امسال این رقم به ۶۰ میلیارد تومان برسد.

وی گفت: نذورات قربانی جمع آوری شده با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج و. در همین روز عید و در سریع‌ترین زمان توزیع می‌شود.

معافی با بیان اینکه مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» با هر مبلغ امکان‌پذیر است گفت: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به روش‌های غیرحضوری جهت مشارکت مردم درپویش «نذر قربانی» بیان داشت: این روش‌ها شامل کد دستوری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷*، سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ نزد بانک ملی فراهم شده است.


آمادگی کمیته امداد و بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات عید سعید قربانپویش"عید تا عید" در بهزیستی مازندران برگزار می‌شود

این پویش با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در سراسر استان از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم با هدف تأمین بخشی از نیاز‌های معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی مازندران برگزار می‌شود.


در این پویش خیرین و مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این اداره کل، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی مازندران اهدا کنند.

شیوه‌های غیرحضوری جذب مشارکت مردم و خیرین برای دریافت نذورات

شماره حساب:۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸
شماره کارت:۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷
(بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران)

نظر شما