شناسهٔ خبر: 67211883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

در رسانه| دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران از مردم برای پیوستن به پویش «عید تاعید»

بریمانی ضمن دعوت از مردم نیک اندیش مازندران برای پیوستن به پویش «عید تاعید» گفت: این پویش با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در سراسر استان از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، فریبابریمانی- مدیرکل بهزیستی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲هزار خانوار تحت حمایت بهزیستی استان قرار دارند و خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: بخشی از ماموریت های این نهاد با همراهی خیرین و مردم نیک اندیش استان محقق می شود.

وی در ادامه سخنانش به راه اندازی پویش «عید تاعید» با هدف جمع آوری نذورات قربانی مردم برای رونق بخشیدن به سفره های خانوار معیشت بگیر بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: این پویش با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در سراسر استان از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم فعالیت خواهد بود.

بریمانی گفت: در راستای این پویش، خیرین و مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این اداره کل، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی مازندران اهدا کنند.
وی اضافه کرد: همچنین شیوه های غیرحضوری جذب مشارکت مردم و خیرین برای دریافت نذورات شامل واریز وجه نقد به  شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸  و  شماره کارت ۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران اطلاع رسانی شده است.

بریمانی از آمادگی بهزیستی جهت دریافت دام های زنده خیرین در عید سعید قربان جهت ذبح و توزیع بین خانوار تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

نظر شما