شناسهٔ خبر: 67209574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پویش «نذر قربانی» در استان همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در آستانه عید سعید قربان و در راستای مردمی کردن حمایت‌ها در این عید سعید پویش نذر قربانی در استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

پویش «نذر قربانی» در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدحسن نعمتی افزود: در راستای مردمی کردن حمایت‌ها در این عید سعید، با راه‌اندازی پویش نذر قربانی درصدد هستیم تا با مساعدت و مشارکت خیران و مردم نیکوکار در بین تمامی خانواده‌های نیازمند گوشت قربانی توزیع کنیم.

او با بیان اینکه مردم استان سال گذشته ۱۶۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در عید قربان به شکل عرضه گوشت نذری و یا مبلغ نقدی به نیازمندان کمک کردند، تأکید کرد: کمیته امداد امام(ره) بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده، به نیت افراد مشارکت‌کننده، اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان همدان، تصریح کرد: ۲۶۴ پایگاه جمع‌آوری نذر و قربانی در استان شامل کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری وجود دارد که پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی کمک‌ها در سال ۱۴۰۳ در استان را داریم.

نعمتی افزود مردم خیر و نیکوکار استان همدان با اندک مساعدت‌های خود نیز می‌توانند گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند را تأمین کنند و امیدواریم امسال شاهد افزایش چشمگیر مشارکت‌های مردمی در قالب این پویش باشیم.

او با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) استان آماده دریافت کمک‌های مردمی در عید قربان است اعلام کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت وجوهات امانی کمیته امداد امام (ره) استان به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ واریز کرده و یا از طریق شماره حساب نزد بانک ملی ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و یا شماره گیری کد #۰۸۱*۸۸۷۷*به نیازمندان کمک کنند.

نظر شما