شناسهٔ خبر: 67340305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار اکبری در جمع نخبگان و فرهیختگان شهرستان بن:

شهید آیت الله رییسی برای حل مشکلات کشور شبانه روز تلاش کرد

همزمان با دهه ولایت و امامت، عیدسعید غدیرخم و انتخابات ریاست جمهوری، قرارگاه جهاد تبیین با حضور پر شور نخبگان و فرهیختگان شهرستان بن، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار اکبری در جمع نخبگان و فرهیختگان شهرستان بن گفت: شهید آیت الله رئیسی از نادرترین افرادی بود که سعی می کرد تقصیرها را گردن دیگران نیاندازد و شبانه روز تلاش کند و با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار علیهم السلام مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند.

وی افزود: دستاوردهای دولت انقلابی خادم الرضا علیه السلام شهید آیت الله رئیسی از جمله احیا کارخانه های تعطیل، حل کردن معضل کرونا و کم کردن مرگ و میر کرونا، تلاش در جهت حل کردن مشکل مسکن و شروع به ساخت مسکن های جدید، تکمیل شبکه ملی اطلاعات، تکمیل فیبر نوری، کنترل نقدینگی، تسویه بدهی های دولت قبل و تلاش در جهت کنترل تورم جلوی بود.

سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد: این شهید بزرگوار در مجامع بین المللی در دفاع از دین و اسلام شجاعت داشت و در این کار با کسی تعارف نمی کرد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید از جنس شهید رئیسی باشد و شاخصه هایی از جمله جهادی بودن، انقلابی بودن، صراحت و شجاعت در مقابل دشمنان، توجه ویژه به محرومین، گره نزدن حل مشکلات کشور به خارج و قدرت های استکباری را، داشته باشد.

سردار اکبری بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران توجه جدی به مشارکت حداکثری داشته باشیم و توجه داشته باشیم که رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در برابر دشمنان شجاعت کافی را داشته باشد و بتواند با تکیه بر توان داخلی کشور را از این پیچ تاریخی عبور دهد.

نظر شما