شناسهٔ خبر: 67083758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» در مازندران

کمیته امداد مازندران روش‌های مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: این نهاد هر ساله در آستانه عید قربان نسبت به جمع آوری نذورات قربانی برای توزیع در بین نیازمندان در قالب پویش «نذر قربانی» اقدام می‌کند و امسال نیز از طریق ۳۵۰ پایگاه در سراسر استان نذورات قربانی خیران را جمع آوری و با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج و. در همان روز عید و در سریع‌ترین زمان توزیع خواهد کرد.

مهدی رحمان زاده افزود: این پایگاه‌ها شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهر‌ها و... می‌باشد که برای جمع آوری نذورات و وجوهات نقدی مردم به مناسبت عید سعید قربان برپا می‌شود.

وی با اشاره بر پایی ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان بیان داشت: مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» با هر مبلغ امکان‌پذیر است و کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان مناطق محروم اقدام خواهد کرد.

رحمان زاده به روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم درپویش «نذر قربانی» اشاره کرد و گفت: علاوه بر استفاده از کد دستوری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷*امکان پرداخت نذورات از طریق سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ نزد بانک ملی فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تشکر از مردم نوع دوست و نیکوکار استان خاطر نشان کرد: درعید قربان سال گذشته ۵۱ میلیارد تومان نذورات نقد و غیر نقد شامل بیش از ۲ هزار راس گوسفند زنده،۲۳ راس گاو، ۹ هزار و ۸۸۳ کیلوگرم گوشت گوسفند و۴ هزار و ۹۲۰ کیلو گوشت مرغ از دیگر کمک‌های مردمی بوده است.

نظر شما