شناسهٔ خبر: 62375835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در مازندران

مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از طریق مراکز نیکوکاری محلات و مدارس در مازندران توزیع می‌شود

صاحب‌خبر -

توزیع مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور ماه شروع شده و تا ۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

میثم معافی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران هستند افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با پویش " آینده ساز باشیم "در تمام کشور در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال پویش‌های نذر قربانی، به عشق علی، اطعام و احسان حسینی بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته است پیش بینی می‌شود از طریق شبکه خیر و احسان مردمی ۴۰ میلیارد تومان برای کمک به ۱۶۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت جمع آوری شود.

او با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته مایحتاج تحصیلی دانش آموزان توسط مرکز نیکوکاری خیراندیشان آمل گفت: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محله‌ها فعال هستند و از باب عدالت اجتماعی امسال توزیع مایحتاج دانش آموزان نیازمند از محله و مدرسه انجام می‌شود.

معافی خاطر نشان کرد: این پویش در میادین و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریور ماه و در ۳۱ شهریور ماه در مصلا‌های نماز جمعه استان مازندران و در مدارس در هفته اول مهر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با دعوت از همه خیران و مردم نیک اندیش استان مازندران گفت: خیران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

نظر شما