شناسهٔ خبر: 60962621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان مازندران برای دریافت نذورات قربانی

مدیر کل کمیته امداد مازندران از آمادگی همه مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان برای دریافت نذورات قربانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مازندران، میثم معافی در برنامه زنده صبح مازندران اظهار داشت:هر مناسبت بهانه‌ای برای حضور پر شور مردم در کمک‌های مومنانه به نیازمندان است که معجزه‌ای در این بخش در کشور و استان شکل گرفته است.

وی افزود:فعالیت‌های ما در کمیته امداد از هفته‌های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده و مسئله اصلی، انجام قربانی و ترویج یک خیرو احسان بزرگ در جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان‌ها و عدم دسترسی به مکان مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی‌های لازم با ادارات و نهاد‌های مختلف، با برپایی ۳۶"قربانگاه ابراهیمی " در سراسر استان دغدغه خانواد‌ها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف نموده است.

وی با اشاره به همکاری شورای زکات روستا‌ها و موسسات خیریه با کمیته امدادبیان داشت: سال گذشته ۶۴۰۰ راس دام سبک و سنگین قربانی و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ هزار قربانی در استان انجام گردد.

دکتر معافی تصریح کرد: در روز عید قربان، گوشت قربانی با توجه به نیت خیرین و در همان روز با سرعت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند

نظر شما