شناسهٔ خبر: 58659048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگترین سرمايه انقلاب مردم هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بزرگترین سرمايه انقلاب مردم هستند و تمام تلاش دشمنان کم رنگ کردن امید مردم نسبت به انقلاب است‌.

صاحب‌خبر -

بزرگترین سرمايه انقلاب مردم هستندبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، حجت الاسلام اصغری در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به ثمرات و برکات انقلاب اسلامی برای کشور خاطرنشان کرد: ایران عزیز الان رتبه دهم دنیا از نظر طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره را دارد، رتبه دوم دنیا در حوزه سلول‌های بنیادی را دارد و از این قسم پیشرفت‌ها در همه زمینه‌ها بخصوص در حوزه امنیتی، نظامی، علمی و فرهنگی محسوس هست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بزرگترین سرمايه انقلاب مردم هستند و تمام تلاش دشمنان کم رنگ کردن امید و انگيزه مردم نسبت به انقلاب است‌.

<div id="video-display-embed-code_9211240"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3747529/9211240?width=400&height=300"></script></div>

او افزود: کشور ما در نا امن‌ترین منطقه دنیا از امنیتی برخوردار است که دنیا را انگشت به دهان کرده است. سواد در کشور پس از انقلاب قابل مقایسه با پیش از آن نیست، الان بیش از ۹۹ درصد مردم استان مازندران از نعمت سواد برخوردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: به تمامی دستگاه‌های استان سپرده شده تا دستاورد‌های خود را در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برای ارائه به مردم نشان دهند.

اصغری افزود: امسال با تشکیل ستاد در ۲۲ شهرستان و ۲۸ کمیته استانی برنامه‌های شاخص ایام الله دهه فجر که بالغ بر ۳هزار برنامه بود اجرا شد.

او گفت؛ برنامه ریزی برای تبیین دستاورد‌های نظام، طرح ده شب ده مسجد، راه اندازی پویش فجر علویان، از مهمترين برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و همچنین در شب ۲۲ بهمن هم مراسم نورافشانی در سراسر استان خواهیم داشت.

اصغری با بیان اینکه بانک الله اکبر در تمام استان خواهیم داشت، تصریح کرد: حضور مردم امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همچنین ۴۴ غرفه در مسیر راهپیمایی تدارک دیده شده است.

اصغری تاکید کرد: با هرحزبی، گروهی و تفکری که هستیم این روز را برای ایران قوی حضور پیدا کنیم تا مشتی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام بزنیم.

<div id="video-display-embed-code_9211251"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3747529/9211251?width=400&height=300"></script></div>



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین گفت: به عروس داماد‌هایی هم که با لباس عروس در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند از طرف شوراب هماهنگی تبلیغات اسلامی هدیه‌ای تقدیم خواهد شد.

معافی تحلیلگر مسائل راهبردی انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین مرگ بر آمریکا‌ای هست که که هرکس در کشور در جایی که مشغول فعالیت است به بهترین نحو کار کند

او با اشاره به الگو گیری مسئولان از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین همدانی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند تا همه مسئولان در انجام امور کشور مسئولیت خود را به درستی انجام دهند و به مردم و استعداد‌های جوانان اطمینان داشته باشند.

<div id="video-display-embed-code_9211301"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3747529/9211301?width=400&height=300"></script></div>



معافی تاکید کرد: عناصر اقتدار کشور توجه به جوانان است، همچنانکه امام و مقام معظم رهبری توجه به این استعداد‌ها دارند و مصداق آن گام دوم حضرت آقا می‌باشد.

<div id="video-display-embed-code_9211316"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3747529/9211316?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما