شناسهٔ خبر: 60987841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا

پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، آماده جمع آوری نذورات قربانی

پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در مازندران ، فردا آماده جمع آوری کمک‌های مردمی در عید سعید قربان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه فعالیت کمیته امداد از هفته‌های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده است، گفت: پایگاه کمیته امداد به همراه تمامی مراکز نیکوکاری و۲۷ اداره کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.


میثم معافی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند.


او گفت: گوشت قربانی با توجه به نیت خیران و در همان روز عید قربان با سرعت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


معافی ادامه داد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان‌ها و عدم دسترسی به مکان مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی‌های لازم با ادارات و نهاد‌های مختلف، با برپایی ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان دغدغه خانواد‌ها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف کرده است.


مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به همکاری شورای زکات روستا‌ها و موسسات خیریه با کمیته امداد گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ راس دام سبک و سنگین پارسال در استان قربانی و بین نیازمندان توزیع شد که پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ هزار قربانی در استان انجام شود.


آمادگی بهزیستی مازندران برای جمع آوری نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در دین مبین اسلام به کمک و اطعام نمودن نیازمندان تاکید شده است، گفت: بهزیستی مازندران همچون سنوات گذشته به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده جمع آوری نذورات، گوسفند زنده و گوشت قربانی و کمک‌های مردمی با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان است.


دکتر فریبا بریمانی ، افزود: هم استانی‌ها و خیران می‌توانند نذورات و قربانی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و یا موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان اهدا کنند تا در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.


او ادامه داد: خیران نیک اندیش در صورت تمایل می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ متصل به شماره حساب مشارکت‌های مردمی و شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی واریز کنند.

نظر شما