شناسهٔ خبر: 66999990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت الاسلام خمینی:

هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد سیاسی و حقوقی فروریخته است

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد سیاسی و حقوقی فروریخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سید حسن خمینی» تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در سخنانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام راحل توانست ایمان به خدا و استقامت در راه خدا را به ملت‌ها منتقل کند.

حجت الاسلام خمینی ادامه داد: داستان غزه داستانی است که باید با یک چشم بر آن گریان بود. رژیم دروغین صهیونیستی امروز در تمامی جهات هیمنه خود را از دست داده است. این هیمنه در ابعاد سیاسی و حقوقی فروریخته است و این رژیم جز زبان زور نمی‌فهمند.

تولیت حرم مطهر امام راحل تصریح کرد: امروز به امام راحل عرض می‌کنیم اگرچه کودکان غزه شهید شدند، اما پیام انقلاب اسلامی به دنیا مخابره شده است.

وی گفت: وقتی که فرزند امام (ره)، حاج آقا مصطفی به شهادت رسید، امام این واقعه را لطف الهی دانست و استقامت ورزید. امام توانست روح ایمان به خدا و استقامت را به دیگران منتقل کند. حضرت امام (ره) توانست روح استقامت و پایداری را به دیگر ملت‌ها منتقل کند.

سیدحسن خمینی تاکید کرد: داستان امروز جهان اسلام و جهان بشریت داستان غزه است این روح از بیان انقلاب اسلامی سرآمد گرفت این روح در جان ملت‌ها دمیده شد این روح از تهران سرزمین ایران رفت و به انتهای غزه رسید.

تولیت آستان امام خمینی (ره) بیان داشت: رژیم اشغال گر قدس، رژیم دروغین صهیونیستی امروز در جهان هیمنه خودش را باخته است و رهبر معظم انقلاب در داستان طوفان الاقصی اشاره کردند که این هیمنه غیرقابل بازگشت است. این حادثه‌ای که در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا می‌بینیم در اثر مقاومت مردم مظلوم فلسطین و مقاومت ملت فلسطین جان تازه گرفته است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: امیدواریم شاهد یک حضور معنادار باشیم و زمینه‌های آن را کسانی که متصدی هستند برقرار کنند.

وی افزود: جمهوریت نظام اسلامی یکی از ارکان مهم در سیاست کلی امام بزرگوار است. امام با مردم قیام کرد، با مردم حرکت کرد و با مردم پیش رفت و بر دوش مردم تشییع شد و حکومت خود را در قلب قرار داد. امروز امام پس از ۳۵ سال بر جان و روح مردم حکومت می‌کند اگر پیروان امام بخواهند امام‌وار زندگی کنند راه آن جز از مسیر دل‌های مردم نیست.

سیدحسن خمینی ادامه داد: به وجود امامین افتخار می‌کنیم. اینکه پس از ۳۵ سال این بیرق به دست رهبر معظم انقلاب هنوز برافراشته است جز عنایت خدا و لطف بیکران الهی هیچ چیز دیگری نمی‌توانست آن را تضمین کند.

وی خاطرنشان کرد: از هر سو تحریم‌ها بر جان ملت ایران فرود آمد، از هر سو تیر‌ها بارید و زخم‌ها فرود آمد، اما آن چیزی که ما را از این مسیر عبور داد رهبری شجاع در خط امام است.

سید حسن خمینی اضافه کرد: باید نام امام و یاد امام به عنوان روح و روان و جان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از یاد‌ها نرود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما