شناسهٔ خبر: 67286125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اعتراف رهبران آمریکا به توانمندی یمن/تزریق مواد ناشناخته به زندانیان

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن گفت آمریکا اذعان می‌کند نیروی دریایی آن با شدیدترین درگیری از زمان جنگ جهانی دوم دست و پنجه نرم می‌کند و اعتراف رهبران این کشور به پیشرفت توانمندی‌های یمن بیانگر شکست مفتضحانه و قرار گرفتن آن‌ها در بن‌بست واقعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) گفت دشمن اسرائیلی تجاوز ددمنشانه و جنایتکارانه خود علیه ملت فلسطین را ادامه می‌دهد.

الحوثی تصریح کرد، زندانیان و ربوده‌شدگان در زندان‌های دشمن دچار گرسنگی هستند و به زور مواد ناشناخته‌ای به آن‌ها تزریق می‌شود که به آن‌ها آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: یکی از مظاهر تمسخر اسلام این است که نظامیان اشغالگر جشن کباب پزی و رقص در مسجد رفح برپا می‌کنند.

رهبر انصارالله اظهار داشت، نیروهای مقاومت در غزه خسارت‌های سنگینی را به دشمن صهیونیستی وارد می‌کنند و مقاومت بزرگ ملت فلسطین در نوار غزه تاثیر بسیاری بر روحیه اشغالگران دارد.

الحوثی اظهار داشت، عملیات ویژه در رفح ادامه دارد و خسارت‌های دشمن در حال افزایش بوده و این امر برای دشمن تاثیرگذار و نگران کننده است.

وی در همین راستا ادامه داد: افزایش خسارت‌های دشمن در این روزها در مقایسه با ماه‌های گذشته بیانگر عملکرد بالای رزمندگان است. رزمندگان در غزه به‌رغم محاصره و تخریب گسترده و فراگیر ثابت قدم هستند.

نظر شما