شناسهٔ خبر: 67340279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

احتمال بمباران غز ه با بمب با قدرت تخریب بالا/ نیاز فوری به سوخت و خودرو در منطقه

اقتصادنیوز: سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه هشدار داد که اسرائیل قصد دارد از بمب‌های با قدرت تخریب بالا در این باریکه استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این سازمان در بیانیه‌ای اشاره کرد که رژیم صهیونیستی مقر آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد برای کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) را هدف قرار داد و ما اجساد چهار نفر از افرادی که در زمینه توزیع کمک‌های بشردوستانه فعالیت می‌کردند، را از زیر آوار خارج کردیم.

در این بیانیه آمده است که در صورت وارد نشدن سوخت و تجهیزات لازم برای نیروهای امدادی، به احتمال زیاد مجبور به توقف خدمات خود در نوار غزه شویم.

سازمان امداد و نجات غزه بیان کرد که توقف خدمات این سازمان، به معنی مرگ کسانی خواهد بود که زیر آوار مانده‌اند. این سازمان تاکید کرد که ما به خودروها و تجهیزات سنگین و سوخت نیاز داریم و نهادهای بین‌المللی را در این زمینه مسئول می‌دانیم.

در همین ارتباط، روز شنبه نیز ««فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هشدار داده بود که همچنان کمک رسانی به غزه با محدودیت روبه روست.

وی با وحشی خواندن جنگ در غزه گفت که پس از گذشت بیش از هشت ماه از این جنگ وحشیانه، کمک‌های بشردوستانه به صورت گسترده در اختیار نیازمندان قرار نمی‌گیرد.

نظر شما