شناسهٔ خبر: 66996824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید حسن خمینی:

اسرائیل هیمنه خود را باخته است/ این رژیم از صفحه روزگار محو می‌شود

سید حسن خمینی گفت: امام با مردم بود و هنوز در جان ملت زندگی می‌کند. افتخار می‌کنیم که این بیرق به دست رهبر انقلاب برافراشته است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید حسن خمینی  در مراسم بزرگداشت  معمار کبیر انقلاب که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد گفت: امام خمینی از روز نخست همواره برای خدا گام برمی‌داشت روزی که حاج مصطفی فرزند ایشان به شهادت رسید امام این امر را لطف خدا دانست .

وی افزود: امام خمینی همواره استقامت می‌ورزید،او توانست این ایمان به خدا و استقامت در راه او و روح دینداری و پایمردی را به ملت‌ها منتقل کند.

تولیت حرم امام خمینی متذکرشد: این روح استقامت اکنون از تهران به انتهای غزه رسید برای این داستان باید هم گریان بود و هم به آن افتخار کرد .رژیم دروغین صهیونیستی در همه دنیا هیمنه خود را در ابعاد سیاسی و حقوقی باخته است و دنیا فهمید که این رژیم جز زبان قدرت نمی‌فهمد. 

وی تاکید کرد: اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شوداین رژیم روزگاری آن چنان سیطره ای داشت که کسی نمی‌توانست به آن انتقاد کند  همچنین عملیات وعده صادق با رهبری رهبر انقلاب اسرائیل را برای همیشه از طمع به سرزمین ما بازداشت .یک ملت در حیات سیاسی خود اگر عزت نداشته باشد مانند ماهی بیرون آب است.

وی گفت: باید انتخابات پیش را مهم بدانیم و حضور معنادار داشته باشیم جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم ماست. انتخابات پیش رو بسیار مهم است همه باید نسبت به آن حساس باشیم .امام با مردم بود و هنوز نیز در جان ملت زندگی می‌کند. افتخار می‌کنیم که این بیرق به دست رهبر انقلاب برافراشته است .از هرسو تیرها می‌بارد و تحریم‌ها اعمال می‌شود اما رهبری شجاع و خط امام ما را نجات داد .

نظر شما