شناسهٔ خبر: 66811867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوگواری مردم قدرشناس گیلان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش

مردم شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌های گیلان چند روزیست که با برگزاری مراسم، در سوگ از دست دادن شهید جمهور، آیت الله رئیسی و همراهانش، عزادارند.

صاحب‌خبر -
سوگواری مردم قدرشناس گیلان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش سوگواری مردم قدرشناس گیلان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش سوگواری مردم قدرشناس گیلان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش سوگواری مردم قدرشناس گیلان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش سوگواری مردم قدرشناس گیلان به یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در مراسم عزاداران فومن در مسجد صاحب الزمان دهستان گشت گفت: مردمی بودن و مدیریت جهادی رئیس جمهور شهید او را محبوب دل‌ها کرد و مردم عاشقانه در روز تشییع وی و دیگر شهدای حادثه بالگرد شرکت کرده و حماسه‌ای به یاد ماندنی برجای گذاشتند. 

اجتماع بزرگ مردمی به یاد شهادت جانسوز خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهانش در میدان انقلاب شهر لنگرود برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم عزاداری، گفت: به رغم از دست دادن بزرگ مردی، چون شهید رئیسی و دیگر شهدای حادثه بالگرد، کشور خود را برای برگزاری انتخابات در کمتر از دو ماه دیگر آماده می‌کند که این نشان دهنده قدرت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین معتمد مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه لاهیجان در مراسم سوگواری شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان در مسجد لولمان کوچصفهان گفت: ملت ایران، ناباورانه به سوگ کارگزاری دلسوز و مردمی نشست که علاوه بر افتخار خادمی آستان حضرت رضا (ع) ، تبلوری عینی از مکتب امام، مشیِ شهید رجایی و جلوه‌ای کامل از ویژگی‌های علمی و عملی استادش شهید بهشتی بود.

فومنی‌ها هم این روز‌ها سوگوار رئیس جمهور شهیدشان و یارانش هستند.

فرامرز مرجانی فرماندار فومن هم در مراسم عزاداری آیت الله رئیسی خادم الرضا و دیگر همراهان شهیدش در مسجد امیرالمؤمنن روستای کمادول بخش سردار جنگل فومن گفت: اخلاص عمل و نفوذ معنوی رئیس جمهور شهید از او چهره مردمی ساخت و مردم هم ارادت قلبی خود را با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام و همراهانش نشان دادند.

مردم رودبار هم به یاد سید الشهدای خدمت و یاران همراهش مراسم عزاداری برگزار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیر علی نیا رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رودبار در مسجد جامع رستم آباد گفت: آیت الله رئیسی به گونه‌ای زندگی کرد که خداوند به او ابهت داد و بعد از شهادتش، سران کشور‌های جهان به بدرقه اش آمدند.

فرماندار صومعه‌سرا نیز در مراسم شهادت خادم الرضا شهید رئیسی و همراهانش در مسجد جامع ازگم این شهرستان با بیان اینکه رئیس جمهور شهید یک لحظه برای خدمت به مردم آرام و قرار نداشت گفت: حضور میلیونیِ مردم قدرشناس در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش در واقع قدرشناسی از زحمات ایشان است.

حجت الاسلام شادی دوست امام جمعه بخش خشکبیجار هم گفت: دشمنان چشم دیدن ابهت و عزت ایران اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام و السلمین رضا صدیق امام جماعت مسجد شهدای پائین محله دیوشل لنگرود هم در مراسم ویژه شهادت خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهانش، گفت: برخی هنوز باور ندارند که این شهدا برای همیشه ما را ترک کرده اند و ما باید از خداوند متعال بخواهیم مرگمان را مانند این شهدای والا مقام با عزت قرار دهد. 

مردم دیگر مناطق گیلان هم به پاس قدرشناسی از خادمان ملت با برپایی آیین‌های سوگواری یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش را گرامی داشتند.

نظر شما