شناسهٔ خبر: 45369042 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فتاح خبر داد

افتتاح بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان / در بازپس گیری املاک کوتاه نمی‌آییم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: همه پیروزی‌های ایران اسلامی تا کنون به خاطر حضور مردم همیشه در صحنه و مقاومت جانانه آن‌ها در سختی‌ها و تحریم‌ها بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز همزمان سه هزار میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در سراسر کشور صبح امروز پنجشنبه نهم بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های ساختمان این مجموعه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و همچنین سایر مسئولان بنیاد برگزار شد.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در این مراسم گفت: حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه رفع محرومیت در کشور پیامی دارد که بدون تردید این پیام برگرفته از توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به اقشار محروم و ضعیف کشور است.

وی اضافه کرد: در مکتب امام خمینی (ره) همه پیروزی‌های ایران اسلامی تا کنون به خاطر حضور مردم همیشه در صحنه و مقاومت جانانه آن‌ها در سختی‌ها و تحریم‌ها بوده است.

فتاح از واگذاری ۱۰۰ هزار فقره اسناد علوی به مردم خبر داد و گفت: مال مردم باید به مردم بازگردانده شود.

وی تصریح کرد: املاکی که در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است با همکاری قوه قضائیه باز پس گرفته می‌شود و همکاری دستگاه قضا تاکنون، انصافا بسیار خوب بوده است و در ادامه این اقدامات ما کوتاه نخواهیم آمد

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه یادآور شد: ترامپ و حامیان وی تا جایی که توانستند فشار‌های خود را برای جلوگیری از انجام کار برای مردم افزایش دادند و همچنین بسیاری از همکاران ما را در بنیاد مستضعفان تحریم کردند.

فتاح خاطرنشان کرد: باید مثل امام خمینی (ره) به ترامپ و دار و دسته‌اش بگوییم که از این عصبانیت بمیرید و ما برای ادای خدمت به مردم دست از تلاش بر نمیداریم.
 
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در مناطق ۲۸ گانه در شهر‌های مختلف کشور و با هدف آبادانی مناطق محروم انتخاب شدند افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ در هر استان حداقل یک منطقه آبادانی و پیشرفت را با نیت اشتغالزایی و توانمند سازی اقشار محروم و ضعیف جامعه راهبری می‌کنیم و برنامه‌های ما هیچ تداخلی با اقدامات سایر مجموعه‌ها ندارد.

فتاح هنچنین گفت: بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع بیماری کرونا پای کار رسیدگی به امور مربوط به محرومان آمد و در این راستا حمایت‌های گسترده‌ای را از اقشار آسیب پذیر جامعه به انجام رسانده است.

نظر شما