شناسهٔ خبر: 67303700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مرگ ۲ کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان

پسر جوان موقع تمرین تیراندازی با سلاح شکاری باعث مرگ دردناک ۲کودک خردسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۱۹:۳۰عصر پنجشنبه، پسر جوانی که به تازگی یک سلاح شکاری خریده بود، به همراه دوستانش به یکی از محله‌های خلوت روستای نجم‌آباد در حوالی شهرستان نظرآباد در استان البرز رفت تا تمرین تیراندازی کند. پسر جوان تعدادی قوطی روی زمین گذاشته و با سلاح شکاری در حال تیراندازی به قوطی‌ها بود که در همان هنگام یک خودروی پراید از آن حوالی عبور کرد. داخل پراید زن و مردی جوان به همراه دو کودک ۷ و ۹ ساله شان بودند و کودکان خردسال روی صندلی عقب نشسته بودند که در همین هنگام ساچمه‌های سرگردانی که از سلاح پسر جوان شلیک شده بود، با عبور از پنجره پراید به ۲ کودک خردسال اصابت کرد.

همه‌چیز در چشم برهم زدنی رخ داد و زوج جوان با دیدن بچه‌هایشان که غرق در خون روی صندلی افتاده بودند، وحشتزده با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. طولی نکشید که آمبولانس اورژانس راهی محل حادثه شد و هر ۲ کودک زخمی به بیمارستان انتقال یافتند اما اصابت ساچمه‌های تفنگ شکاری به نقاط حساس بدنشان باعث شد هر ۲ کودک در میان بهت و وحشت پدر و مادرشان جانشان را از دست بدهند. همزمان با این اتفاق، تیمی از مأموران پلیس برای بررسی ماجرا راهی روستای نجم‌آباد شدند و به تحقیق از اهالی و شاهدان پرداختند.

سردار حمید هداوند، رئیس پلیس استان البرز با بیان این خبر گفت: در بررسی‌های اولیه معلوم شد که گلوله‌هایی که باعث مرگ ۲ کودک خردسال شده، از سلاح پسر جوانی شلیک شده بود که در آن حوالی، به همراه تعدادی از دوستانش سرگرم تمرین تیراندازی بود.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌داد که همزمان با این حادثه، پسر جوان از محل گریخته بود که مأموران موفق شدند در کمتر از ۴ ساعت، با بررسی‌های انجام شده مخفیگاه وی را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌ها به شلیک با سلاح شکاری اعتراف کرد و مدعی شد که آن روز فقط قصد تمرین تیراندازی را داشته و حتی زمانی که گلوله‌ها به ۲ کودک خردسال اصابت کرده بود، وی متوجه ماجرا نشده و خودروی آنها را ندیده بود.

سردار هداوند با اشاره به کشف سلاح شکاری و تعدادی فشنگ از متهم افزود: برای این فرد قرار قانونی صادر شده و پرونده او در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

منبع: همشهری

نظر شما