شناسهٔ خبر: 45369186 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

ظلم به محرومان علت اصلی سقوط خاندان پهلوی بود

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: علت اصلی سقوط خاندان پهلوی، ظلمی بود که شاهان ظالم آن‌ها در حق مردم ضعیف و محروم روا داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز همزمان سه هزار میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در سراسر کشور صبح امروز پنجشنبه نهم بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های ساختمان این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در بیان ظلم رژیم منحوس پهلوی در حق مردم می‌توانیم به ماجرای ظلمی که رضا خان در حق مردم روا داشت اشاره کنیم که بیش از هزاران روستا را در زمان حکومت خود از مردم به زور تصاحب کرده بود و امام خمینی (ره) برای مبارزه با طاغوتیان کاری کارستان کرد.

وی تصریح کرد: شناسنامه سراسر ظلم خاندان پهلوی باید به طور دقیق برای مردم بازخوانی شود و دلیل اصلی سقوط آن‌ها هم همین ظلمی بود که در حق مردم ضعیف و محروم روا داشتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: علی رغم تمام توطئه‌هایی که سردمداران آمریکایی در مورد انحلال و تضعیف انقلاب اسلامی ایران چیدند، تا مردم ۴۰ سالگی انقلاب را نبینند، اما در نهایت آرزو به دل ماندند.

وی افزود: عشق مردم به اهل بیت علیهم السلام عشقی ابدی است و برای نمونه میتوان به حرکت مردم در مسیر اربعین اشاره کرد که عاشقان امام حسین علیه السلام کیلومتر‌ها راه سخت را برای عرض ادب و سلام به ایشان پشت سر می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: آمریکایی‌ها ۱۵۰۰ مورد تحریم در پرونده خود دارند و حتی بنده را نیز تحریم کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در استان‌های مرزی چه‌ها که نکردند و مخصوصاً در آن ایام مردم استان ایلام را هر روز بمباران می‌کردند چرا که در مسیرشان بود. مردم آنجا چقدر کشته و شهید دادند و بر همین اساس بود که اولین سفری که حضرت آقا انجام دادند سفر به استان ایلام بود و به برکت همین سفر مبارک، کار‌های بزرگی در آنجا انجام شد.

حجت الاسلام گلپایگانی ادامه داد: مردم پیرو رهبر معظم انقلاب هستند و امروز اگر آقا لب‌تر کنند و اشاره‌ای کنند نه تنها در ایران که با توجه به اینکه منطقه نفوذ ایشان تنها منحصر به کشور ایران نیست و در کشور‌های مختلف میلیون‌ها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خدا رو شکر ما در کشور از امنیت خوبی برخوردار هستیم و امنیت امروز ما مرهون فداکاری نیرو‌های مسلح است و باید قدر این امنیت را بدانیم.

نظر شما