شناسهٔ خبر: 67305245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در منطقه ۱۲ تهران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۱۲ شهرداری تهران، بر مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز فضای پارک خودرو در سطح این منطقه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد. 

افندیزاده ضمن بازدید از اقدام های انجام شده و تعدادی از طرح های ترافیکی منطقه ۱۲ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و وجود بازار بزرگ تهران و همچنین تمرکز سایر مراکز مهم اداری و تجاری، این منطقه با بیش از ۳میلیون سفر روزانه پر رفت و آمدترین منطقه پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران افزود: عملیات اجرایی طرح‌های هندسی و آرام‌سازی میدان شوش، خط‌کشی معابر شریانی و بزرگراهی به طول بیش از ۱۶۰ کیلومتر، نصب و مرمت جناغی‌ها و تقاطع‌ها با بیش از ۴۰ عدد استوانه و ۱۲ قطعه کاشن تانک، احداث و مرمت ایستگاه های بی. آر.تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه های منطقه ۱۲ در حوزه حمل و نقل می‌باشد.

 افندیزاده با اشاره به وجود ۳ پایانه فیاض بخش، امام خمینی(ره) و ری به عنوان پایانه‌های اصلی مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز مبرم به فضای پارک خودرو موجود در سطح منطقه نام برد. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست ها و برنامه های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهردار منطقه ۱۲ خواست تا گزارشی از مطالعات مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، شناسایی و مکان‌یابی نقاط مناسب ساخت و راه‌اندازی پارکینگ‌های آسانسوری و روتاری، مکان‌یابی مسیرهای قابل توسعه در استفاده از تکنولوژی میکروبیلیتی (دوچرخه و اسکوتر برقی) در معابر و شریان های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

انتهای پیام/

نظر شما