شناسهٔ خبر: 32618839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هیأت داوران جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی معرفی شد

دبیر علمی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی؛ هیأت داوران این رویداد رسانه ای را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی، «محمد عزیزی راد» اظهار داشت: هیأت داوران این جشنواره، از چهره های سرشناس حوزه رسانه و اساتید دانشگاهی رشته روزنامه نگاری و ارتباطات هستند.

دبیر علمی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی افزود: در این هیأت پنج نفره، آقایان علی اکبر قاضی زاده؛ به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره و حسن نمک دوست تهرانی، مجید رضائیان و فریدون صدیقی و محمد مهدی فرقانی؛ به عنوان اعضای این هیئت معرفی می شوند.

عزیزی راد هیأت داوران چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری را یکی از بهترین تیم های هیئت داوری در کشور دانست و ادامه داد: هیأت داوران که در واقع از چهره های رسانه ای برجسته و سرشناس کشوری و استانی هستند، در طول ۲ هفته، آثار را بررسی آثار بررسی کرده اند و خوشبختانه آثار راه یافته به داوری نیز جزو آثار خوب هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت داوری طی داوری خود، تلاش کرد تا مطالب یا آثاری از شرکت کنندگان را به مرحله داوری ارسال کند که در کنار برخورداری از کیفیت بالا و بهتر، شانس بیش تری برای برنده شدن نیز داشته باشند. چون آثار راه یافته به مرحله داوری، در واقع نشان دهنده سواد همکاران مطبوعاتی و رسانه ای و وضعیت رسانه های استان ما است.

وی افزود:بعد از اتمام کار هیأت انتخاب؛ هیئت داوری در طول این ۲ هفته و در ۲ مرحله کار خود را آغاز و با دقت بسیار بالا، آثار منتخب را داوری کرد و با انتخاب آثار، برای بررسی نهایی و مرحله دوم، کار خود را پایان بخشید. 
 
دبیر علمی جشنواره یادآور شد: حسب عرف برگزاری جشنواره ها و برای حفظ و رعایت امانت؛ تا روز اختتامیه، هیچ گونه اعلام اسامی برگزیدگان و اطلاع رسانی در خصوص افراد و آثار منتخب و برگزیده را نخواهیم داشت.

نظر شما