شناسهٔ خبر: 32619625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه استانی سهند پخش می‌شود

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم تبریز هر روز ساعت ۱۸ از شبکه استانی سهند به صورت زنده ز مصلای اعظم امام خمینی(ره) به روی آنتن خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری» امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان اظهار داشت: نهضت و حرکت عظیم قرآنی در شبکه های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان شکل می گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان این‌که جریان فرهنگی ترتیل‌خوانی قرآن ، برای اثر بخشی هر چه بهتر باید پویایی لازم را داشته باشد، افزود: ترتیل خوانی در ماه رمضان یک جریان معنوی و نورانی است که فضای عمومی کشور را در بهار قرآن عطرآگين می سازد. 

صفری با اشاره به این‌که صدا و سیما در عرصه قرآنی و دینی برنامه‌های متنوعی در ماه مبارک رمضان طراحی و پخش خواهد کرد، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان اوج پخش برنامه‌های دینی، معرفتی و معارفی رسانه ملی است.

وی ادامه داد: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم تبریز هر روز ساعت 18 از شبکه استانی سهند از محل مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: با توجه به جایگاه و رسالت صداوسیما در ترویج و نشر فرهنگ قرآنی ، تمام تلاش ما رفع کاستی ها و مشکلات موجود پخش باشکوه این مراسم معنوی است. 

نظر شما