شناسهٔ خبر: 32603089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

بیانیه گام دوم، منشوری برای ۴۰ سالگی انقلاب است

سردار عابدین خرم گفت: کلید واژه‌ بیانیه گام دوم، بخشی از آینده و کارنامه‌ ۴۰ ساله‌ انقلاب اسلامی ایران را در هفت منشور استراتژیک معرفی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرم» امروز در همایش «نقش آموزش و پرورش در عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب، منشوری برای ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این سه بیانیه سه پیام اساسی دارد که چگونگی شکل گیری، تداوم و چرایی انقلاب در آن‌ها مطرح است. 

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مقام معظم رهبری بیانیه‌ای در اولین سالگرد ارتحال امام ،20 سالگی و 40 سالگی انقلاب صادر کردند و براساس آن افق روشنی را برای انقلاب ترسیم کردند. 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند؛ انقلاب اسلامی، تنها انقلابی بوده که در عمر با برکتش به آرمان‌ها و ارزش‌های خودش هیچ خیانتی نکرده است.

سردار خرم با تأکید بر این‌که دنیای استکبار به دنبال تحقیر امت، مکتب و ارزش‌های اسلامی و دینی است، افزود: انقلاب اسلامی می‌تواند مبانی اعتقادی و ارزش‌های مکتبی، اخلاقی و معنویت خود را به جهان بشریت عرضه کند.

فرمانده سپاه عاشورا، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی از لحاظ فرهنگی، علمی و فکری فرو می‌ریخت، فیزیک انقلاب نمی‌توانست حداکثر یک دهه عمر داشته باشد، اما منطق فکری انقلاب اسلامی مورد استقبال کسانی که دل در گرو سعادت بشری دارند، قرار گرفت. 

وی افزود: کلید واژه‌ بیانیه گام دوم، بخشی از آینده و کارنامه‌ ۴۰ ساله‌ی انقلاب را در هفت منشور استراتژیک معرفی می‌کند، که نظام آموزشی و تربیتی انقلاب یکی از مهم‌ترین منشورها است.

نظر شما