شناسهٔ خبر: 32614786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همایش فصلی اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه چهار تبریز برگزار شد

همایش فصلی اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه چهار تبریز در مسجد باب الحوایج منطقه آبادانی مسکن تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همایش فصلی اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه چهار تبریز در مسجد باب الحوایج منطقه آبادانی مسکن تبریز با هدف هماهنگی و جمع‌بندی اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور و همچنین تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار شد.

«بهلول ابراهیم‌زاده» رییس اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه چهار تبریز در این مراسم با تقدیر از مساعدت خود‌جوش نمازگزاران مساجد تبریز در امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب و غرب کشور؛ به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا پرداخت و اظهار داشت: میزان کمک های نقدی و غیرنقدی ارسال شده از مساجد ناحیه 4 تبریز قابل توجه و ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به این‌که فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه به آراستگی مساجد و تکایا جهت میزبانی شایسته از روزه‌داران و نمازگزاران خاطرنشان کرد: انجمن های اسلامی مساجد در کنار هیأت امنا و دیگر نهادهای فعال در مسجد بایستی با تدارک برنامه های ارزشمند عامل اصلی جذب جوانان به این اماکن امن الهی باشند.

همچنین حجت الاسلام «محمد وهاب‌زاده» کارشناس حوزوی اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه چهار تبریز در سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه منشور حرکت انقلاب در راستای تعالی و تحقق تمدن نوین اسلامی شناخته می شود.

وی با اشاره به این‌که همه فعالان فرهنگی و دینی فعال در مساجد نسبت به تحقق شعار سال مسؤول هستند، افزود: خرید کالای ایرانی منجر به رونق واحدهای تولیدی در داخل کشور بوده و موجب دلگرمی کارگران و صنعتگران ارانی خواهد بود.

حجت الاسلام وهاب‌زاده در پایان با بیان این‌که اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، موجب وحدت و همگرایی ملت ایران شد، گفت: اقدامات سپاه همواره در راستای منافع ملی و حراست از کیان ایران اسلامی بوده است، همین مسأله موجب دشمنی غرب به ویژه آمریکا با این نهاد انقلابی و مردمی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم رحیم صارمی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی و شهید صیاد شیرازی پرداخت و در نهایت از 51 فعال در عرصه امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور از جمله حاج اصغر آقاجانی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما