شناسهٔ خبر: 32573107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم تبریز:

هنوز از ظرفیت تعاون در کشور استفاده نشده است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که هنوز از ظرفیت تعاون در کشور استفاده نشده است، گفت: تعاونی‌ها باید تقویت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمداسماعیل سعیدی» امروز در همایش روز کارگر که به همت انجمن صنفی کارگران صنعت نفت آذربایجان در تالار سرباز تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد ایران طبق قانون اساسی بر سه پایه استوار دانست، تعاون یکی از آن پایه ها است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که هنوز از ظرفیت تعاون در کشور استفاده نشده است، گفت: تعاونی‌ها باید تقویت شوند. وزیر هم قول دادند تعاونی کارگران پتروشیمی تقویت شود تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود.

وی با تأکید بر این‌که باید اقداماتی هم از نظر روحی و روانی انجام گیرد تا کارگران آرامش بیشتری کسب کنند، افزود: تولید و رونق تولید مدیون کارگران و مجاهدت این سرمایه‌های عظیم انسانی است.

سعیدی با اشاره به این‌که کارگران نقش اصلی را در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: انتقادات زیادی بر اقتصاد وارد است که در درون خانواده مطرح می‌کنیم اما همه باهم در برابر اقدامات خصمانه دشمن محکم ایستاده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: 40 سال است در برابر دشمنان ملت ایران مقاومت و استقامت کرده ایم که ثمرات این ایستادگی را دیده‌ایم؛ در داخل کشور تصمیماتی برای مقابله با تهدیدات دشمن و تبدیل به فرصت، گرفته شده که در آینده نزدیک ثمرات آن دیده می‌شود.

نظر شما