شناسهٔ خبر: 11332938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشن انتخاب/۲

۵۹۸ هزار نفر در خراسان جنوبي واجد شرايط راي دادن هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبي گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور، ۵۹۸ هزار نفر در استان خراسان جنوبي واجد شرايط راي دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از بيرجند، وجه اله خدمتگزار صبح امروز (7 اسفند) در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي حضور مردم در پاي صندوق هاي راي را ‌نشان از تعهد و تدين مردم استان دانست.

 

وي با بيان اينکه طبق آمار اعلام شده خراسان جنوبي 598 هزار نفر واجد شرايط راي دادن دارد، اظهار داشت: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي، نشان از تعهد، تدين و علاقه آنها به پيشرفت و عزت ايران اسلامي و توسعه کشور دارد.

 

استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينکه تمامي تدابير لازم جهت راي گيري مردم در سراسر استان از طريق شعب و ثابت فراهم شده است، ادامه داد: مسئوليت ها براي افراد متصدي راي دهي مشخص شده است و آمادگي لازم براي برگزاري يک انتخابات پرشور در استان وجود دارد.

 

خدمتگزار به مردم توصيه کرد: دراولين ساعات راي گيري براي نشان دادن عزت کشور و علاقه به پيشرفت استان در پاي صندوق هاي راي شرکت کرده و آراء خود را به داخل صندوق ها بيندازيد.

 

به گفته وي مردم در هنگام راي دادن دقت کنند که آراء آنها خط خوردگي نداشته باشند.

 

وي يادآور شد: هرچه آراء ماخوذه در استان بيشتر باشد، نشان دهنده علاقه مردم به توسعه استان و حکايت از تعهد و تدين آنها دارد.

 

 

 

نظر شما