شناسهٔ خبر: 11336010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشن انتخاب/۷

حضور پرشور در انتخابات، ادامه جهاد شهدا و رزمندگان/ پاي انقلاب ايستاده ايم

خبرگزاری شبستان: يک جوان بيرجندي گفت: امروز آمده ام تا با دادن راي خود به دشمنان ثابت کنم که پاي آرمان هاي نظام، انقلاب و فرمايشات رهبر معظم انقلاب، با جان و دل ايستاده ام.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ پس از ماراتن نفس گیر تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سراسر کشور بالاخره روز سرنوشت ساز فرار رسید، حضور پرشور مردم در ساعتهای اولیه شروع انتخابات نشان دهنده این است که 7 اسفند 94 روزی است که تا ابد در حافظه تاریخ نه تنها ایران بلکه جهان ثبت خواهد شد.

 

مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های چند روز اخیر فرموده اند که مردم همه در انتخابات شرکت کنند حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند. شرکت در انتخابات موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند؛ ملّت ایران در چشم ملّت های دیگر آبرو پیدا کند، اعتبارش بالا برود، ملّت ایران در چشم دشمنانش ابّهت پیدا کند.

 

مردم ایران همچون همیشه احساس تکلیف کردند و در این روز تاریخ ساز حضور به هم رسانند، بر خلاف اختلاف سلیقه، اندیشه و تفکر، دلها اما یک پارچه و متحد برای انتخاب فرد اصلح به میدان آمده است.

 

حضور پرشور در انتخابات، ادامه جهاد شهدا و رزمندگان

امروز یقینا شرکت در تصمیمات بزرگ کشوری که تمام دشمنان دور و نزدیک نظام اسلامی به نیتجه آن چشم دوخته‌اند ادامه مبارزه و جهادیست که شهدا و رزمندگان پیش می‌بردند و این حضور حماسی از جنس همان جهاد و در امتداد خون همان شهیدان است.

 

آن‌ها که به راه امام و شهدا اعتقاد دارند و آرزویشان، رهروی راه آن‌ها بوده و هست، در انتخابات، برای انتخاب گزینه اصلح باید تمام توان خود را به کار گیرند و تلاش داشته باشند که نزدیک‌ترین دیدگاه‌ها به شهدا و امام آن‌ها را پیش بگیرند.

 

 

در سراسر کشور بیش از 54 میلیون نفر به پای صندوق‌های رای خواهند رفت تا سرنوشت خود را رقم بزنند و انتخاب اصلحی داشته باشند و در خراسان جنوبی نیز ۵۹۸ هزار و ۲۰۵ نفر واجد شرايط رای دادن هستند که با حضور پرشکوه خود در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد.

 

سرنوشت خود را با دستان خودمان رقم مي زنيم

زهرا سرزهی یکی از رای دهندگان که به پای صندوق‌های رای آمده است در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: شرکت در انتخابات حق و وظیفه‌ی همه مردم ایران است و با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم خواهیم زد.

 

وی در ادامه افزود: انتخابات امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل باید انتخاب اصلحی داشته باشیم و به کسانی رای بدهیم که متعهد و باتقوا و شجاع باشند و مقام معظم رهبری نیز بر انتخاب اصلح همواره تاکید داشته اند.

 

پیرزنی که کنار دیوار ایستاده است و دستانش میلرزد و از دختری که دستش را گرفته برای نوشتن رأیش کمک میخواهد در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: به این دلیل در انتخابات شرکت کرده ام که بگویم هنوز نفس میکشم و هنوز زنده هستم و با اینکه دستم میلرزد اما حواسم هنوز جمع است و هنوز قدرت انتخاب و تفکر دارم و می توانم در انتخابات شرکت کنم و وظیفه خود را انجام دهم.

 

پاي آرمانهاي نظام و رهبري ايستاده ام

يکي از طلبه هاي بيرجندي نيز به خبرنگار شبستان گفت: امروز آمده ام تا با دادن راي خود به دشمنان ثابت کنم پاي آرمان هاي نظام، انقلاب و فرمايشات رهبر معظم انقلاب، با جان و دل ايستاده ايم.

 

وي با اشاره به اينکه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان هر دو از اهميت زيادي برخوردار هستند، افزود: امروز دشمن درتلاش است تا نيروهايي با تفکرات خود راهي اين نهاد تاثيرگذار کشور بکند، به همين دليل تمامي مردم در مقابل انتخاب هايي که مي کنند مسئول هستند و بايد با تحقيق،‌اقدام به راي دادن بکنند.

 

وي يادآور شد: اميدواريم تمامي مردم در اولين ساعت هاي راي گيري در حوزه هاي اخذ راي شرکت کنند، تا ديگر نيازي به تمديد زمان راي گيري نباشد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما