شناسهٔ خبر: 11342973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشن انتخاب/ ۲۰

مرزداران غیور خراسان جنوبي پیشانی حمایت از انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: جاي جاي استان مرزي خراسان جنوبي امروز مملو از جمعيتي بود که بدون توجه به محروميت ها و کاستي، در شعب اخذ راي حاضر شدند تا باري ديگر اثبات کنند در دفاع از انقلاب پيشقدم هستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فرصتی برای خلق حماسه ای سیاسی و دادن پاسخ دندان شکن به دشمنان و مستکبرانی است که از مدت‌ها پیش در اتاق فکر خود توطئه و نقشه ناامیدی ملت اسلامی در انتخابات را طراحی کرده اند.

 

امروز همان روزی است که ملت همیشه در صحنه در جای جای نظام اسلامی به ویژه خراسان جنوبی به پای صندوق‌های رای می روند و همانند 37 سال گذشته ثابت می کنند که درک درستی از شرایط و موقعیت‌ها دارند و هر جایی که لازم باشد متحد و یکپارچه وارد صحنه شده و توطئه‌ها و دسیسه‌ها را خنثی می کنند.

 

بی تردید در 7 اسفند 94 حماسه ای عظیم در دل نظام اسلامی رقم خواهد خورد و با حضور و مشارکت گسترده مردم توطئه‌ها و نقشه های شوم مستکبران باری دیگر نقش برآب می شود و در این میان مردم خراسانی که همواره نقش پرشوری در همه انتخابات‌ها ایفا کرده اند باری دیگر به پای صندوق‌های رای آمده اند و به کاندیدای اصلح خود رای می دهند.

 

مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود فرموده اند: نکته‌ی اوّل اهمّیّت خود این انتخابات است؛ صرفاً این نیست که ما میرویم پای صندوق رأی و یک برگه‌ی رأیی به نام کسی و کسانی می‌اندازیم در صندوق؛ مسئله این است که انتخابات در کشور ما قد برافراشتن ملّی است؛ ملّت با انتخابات در مقابل دشمن سینه سپر میکند، عرضِ اندام میکند؛ اهمّیّت انتخابات این است.

 

بعد از گذشت چندین ساعت از آغاز انتخابات بسیاری از مردم بیرجند با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و اهمیت این انتخابات در صف‌های طولانی در شعب اخذ رای ایستاده اند تا سرنوشت سیاسی خود را رقم بزنند و حضور خود را در تمامی صحنه‌های سیاسی را به جهانیان نشان بدهند و بگویند که همواره پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.

 

 

توطئه های دشمنان نقش برآب شد

یک دانشجوی بیرجندی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره بنیان انجام همه امور مردم و حضور آنان در صحنه بوده است و طی سه دهه گذشته این حضور پررنگ تر شده است.

 

وی در ادامه افزود: تاکنون با وجود هجمه‌های تبلیغاتی و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم در صحنه‌های حساس انقلاب، حضور به موقع مردم تمام این ترفندها را خنثی کرده است و امروز نیز نقش حضور ملت در صحنه انتخابات همانند ریختن آب بر آتش توطئه‌های مستکبران عالم است.

 

یکی رای اولی‌ نیز در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: به این دلیل در انتخابات شرکت کرده ام که در سرنوشت سیاسی کشورم نقشی داشته باشم و شوق و شور بسیاری برای رای دادن دارم و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری فردی را انتخاب خواهم کرد که اصلح باشد.

 

 

به کسی رای می دهم که دلسوز مردم باشد

سربازی که در صف رای دادن ایستاده است در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: من یک سرباز هستم که در مرزهای کشور در حال خدمت به نظام و انقلاب هستم و شرکت در انتخابات را وظیفه خود می دانم و امروز در انتخابات شرکت کرده ام که بگویم مانند گذشته پای انقلاب و ولایت ایستاده ام.

 

وی در ادامه افزود: مردم با حضور در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان خواهند شد و دشمنان نظام نمی خواهند که مردم به پای صندوق‌های رای بیایند اما مردم همواره پای نظام ایستاده اند و در انتخابات شرکت کرده اند و به کسی رای می دهم که اصلح باشد و دلسوز و به فکر مردم باشد.

 

 

 

نظر شما