شناسهٔ خبر: 11334921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«جشن همبستگی»

دشمن به دنبال پیدا کردن نیروهای نفوذی در مجلس است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه ماسال با بیان اینکه دشمن به دنبال راه دادن نیروهای نفوذی در مجلسین است، اظهارکرد: انتخابات تزریق یک خون تازه‌ای در رگ‌های نظام و انقلاب است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی، امام جمعه ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات صحنه حضور مردم در عرصه سیاسی و ظهور و بروز اقتدار و عظمت کشور و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان است.

 

وی افزود:  در اهمیت انتخابات همین اندازه کافیست که از ماه ها مانده به زمان انتخابات، همه دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب علیه حضور مردم در صحنه سیاسی و انتخابات دست به توطئه، نقشه و القا شبهه زده‌اند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه حضور حداکثری مردم بیانگر دلداگی، وابستگی و حمایت مردم از نظام و انقلاب است، گفت: خصوصا امسال در هفتم اسفند 2 انتخابات بسیار حساس و سرنوشت ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: به اندازه‌ای حضور مردم در انتخابات مهم است که مقام معظم رهبری فرمودند همگان باید حضور پیدا کنند حتی کسانی که نظام و من را قبول ندارند پای صندوق‌های رای بیایند و رای دهند.

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب بیمه انقلاب و نظام است

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل بیمه انقلاب و نظام و مایوس شدن دشمنان اسلام می‌شود.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به خصوصیات یک انتخاب اصلح، اظهار کرد: افرادی که شجاع، نترس و اعتقاد قلبی برای اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری وقتی در مسند می‌نشینند سینه خود را سپربلا برای حل معضلات و مشکلات مردم کنند و درد دین در راستای احیای گفتمان امام و شهدا داشته باشند، اصلح هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه افراد اصلح نباید جز چهره‌های نفوذی دشمن باشند، افزود: دشمن در عرصه‌های تصمیم‌سازی، قانون گذاری و تصویب گذاری می‌تواند نفوذ کند.

 

وی با بیان اینکه  در دوره‌های قبل دشمنان خارجی در رأس آنها آمریکا و انگلیس انتخابات را تحریم و مردم را هدایت می‌کردند که در انتخابات حضور پیدا نکنند و پای صندوق‌های رأی نیایند، گفت: به هر میزان درصد مشارکت در پای صندوق‌های رأی کم باشد به همان اندازه تبلیغات دشمن علیه نظام بیشتر می‌شود.

 

امام جمعه ماسال تصریح کرد: امروز دیده می‌شود دشمنان علاوه بر اینکه انتخابات را تحریم نمی‌کنند بلکه مردم را برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنند و یک لیست را به آنها عرضه می‌کنند که به چه افرادی باید رأی داد و به چه کسی رأی نداد.

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیعت و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه این موضوع بیانگر این است که دشمن به دنبال راه دادن و راه پیدا کردن نیروهای نفوذی در مجلسین است، خاطرنشان کرد: انتخابات تزریق یک خون تازه‌ای در رگ‌های نظام و انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه به هر اندازه حضور ما در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد به همان اندازه اقتدار و عظمت نظام بالاتر می‌رود، اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در منطقه مشکلات عدیده‌ای داریم و داعشی‌ها، تکفیری‌ها و گروه‌های تروریستی آشوب‌ها و جنگ‌هایی را ایجاد کرده‌اند، حضور حداکثری می‌تواند موجب اقتدار و ضریب بالای امنیتی کشور باشد و دشمنان را مأیوس کند.

 

امام جمعه ماسال افزود: حضور حداکثری مردم به دشمنان می‌فهماند که بعد از 37 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم همچنان مانند سال‌های اول پیروزی در عرصه‌های سیاسی نظام و انقلاب حضور دارند و دست از آرمان‌ها، ارزش‌ها، ولایت و رهبری بر نمی‌دارند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در واقع بیعت و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری است، گفت: به فرموده امام راحل؛ شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و واجب است.

 

نظر شما