شناسهٔ خبر: 67668809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد؛

توزیع هدفمند منابع اعتباری و تسهیلات در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر‏‬ حمایت از تولید و اشتغال را یک اولویت دانست و گفت: منابع اعتباری و تسهیلات در این استان به شیوه هدفمند توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «علی باستین» روز یکشنبه در بازدید از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیار زیادی به منظور حمایت از تولید و توسعه اشتغال در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا بازدیدهای مستمر و متعددی از واحدهای فعال و غیرفعال در سطح استان صورت گرفته تا ظرفیت واحدهای فعال افزایش یافته و واحدهای راکد و نیمه‌فعال نیز فعال شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: کارهای بسیار خوبی برای رفع مشکلات تولیدی و صدور مجوزهای لازم در حوزه محیط زیست برای تقویت تولید در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای اساسی واحدهای تولیدی استان بوشهر است ادامه داد: در این راستا تلاش شده تا منابع اعتباری و تسهیلات به شکل هدفمند در این استان توزیع شود و با اولویت‌بندی نیازها، این منابع اختصاص یابد.

باستین عنوان کرد: امروز در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدیدهایی را از چند واحد صنعتی فعال و یا در حال ساخت داشتیم که مسائل و مشکلات هر شرکت مطرح و تصمیمات خوبی برای عبور از این مشکلات و تقویت تولید و اشتغال اتخاذ شد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان بوشهر با همه توان و ظرفیت در کنار فعالان حوزه تولید است و از هر ظرفیتی برای رفع مشکلات و چالش‌ها و تأمین نیازهای این واحدها استفاده می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز اظهار کرد: به منظور ارتقای تولید و اشتغال پایدار، همواره در کنار تولیدکنندگان نقش حمایتی داریم و در این راستا شاهد صدور مجوزها بر اساس قوانین و با نگاه حمایتی هستیم.

«عبدالرحمن مرادزاده» اضافه کرد: امروز مسائل و مشکلاتی در بازدید از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مطرح شد که در این راستا تصمیمات خوبی برای عبور از این مشکلات اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی از جمله ایجاد فضای سبز در کنار واحدهای تولیدی و ساماندهی پساب و فاضلاب یکی از موارد تأکیدی قانون است که باید مد نظر تولیدکنندگان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از شرکت در حال ساخت « آبنوس طرح جنوب تولیدکننده انواع شوینده»، «شرکت در حال توسعه طرح آفرید پویان تولیدکننده ظروف بامبو»، «شرکت کارتن‌سازی زارع یکی از مدرن‌ترین شرکت‌های تولید کارتن کشور» و شرکت در حال ساخت «فیدار پالایش بوشهر تولیدکننده روغن ترمز و ضد یخ» بازدید کرد.

نظر شما