شناسهٔ خبر: 67666797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر:

توزیع هدفمند منابع اعتباری و تسهیلات در بوشهر/ تولید حمایت می‌شود

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ‏‬ حمایت از تولید و اشتغال را یک اولویت دانست و گفت: منابع اعتباری و تسهیلات در استان بوشهر به صورت هدفمند توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیار زیادی به منظور حمایت از تولید و توسعه اشتغال در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا بازدیدهای مستمر و متعددی از واحدهای فعال و غیرفعال در سطح استان صورت گرفته تا ظرفیت واحدهای فعال افزایش یافته و واحدهای راکد و نیمه‌فعال نیز فعال شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تقدیر از مدیران محیط زیست استان بوشهر در حمایت از تولید افزود: کارهای بسیار خوبی برای رفع مشکلات تولیدی و صدور مجوزهای لازم در حوزه محیط زیست برای تقویت تولید در استان صورت گرفته است.

توزیع هدفمند منابع اعتباری و تسهیلات در بوشهر/ تولید حمایت می‌شود

رفع مشکلات تولیدکنندگان

وی با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای اساسی واحدهای تولیدی استان بوشهر است ادامه داد: در این راستا تلاش شده تا منابع اعتباری و تسهیلات به صورت هدفمند در استان بوشهر توزیع شود و با اولویت‌بندی نیازها، این منابع اختصاص یابد.

باستین خاطرنشان کرد: امروز در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدیدهایی را از چند واحد صنعتی فعال و یا در حال ساخت داشتیم که مسائل و مشکلات هر شرکت مطرح شد و تصمیماتی خوبی برای عبور از ین مشکلات و تقویت تولید و اشتغال اتخاذ شد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان بوشهر با همه توان و ظرفیت در کنار فعالان حوزه تولید است و از هر ظرفیتی برای رفع مشکلات و چالش‌ها و تأمین نیازهای این واحدها استفاده می‌شود.

توزیع هدفمند منابع اعتباری و تسهیلات در بوشهر/ تولید حمایت می‌شود

نظر شما