شناسهٔ خبر: 67666739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل محیط زیست بوشهر:

محیط زیست حامی تولیدکنندگان در استان بوشهر است

بوشهر - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: محیط زیست حامی تولیدکنندگان در استان بوشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: ما همواره در کنار تولیدکنندگان نقش حمایتی داشته‌ایم و در این راستا شاهد صدور مجوزها بر اساس قوانین و با نگاه حمایتی هستیم.

وی اضافه کرد: امروز مسائل و مشکلاتی در بازدید از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مطرح شد که در این راستا تصمیمات خوبی برای عبور از این مشکلات اتخاذ شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی از جمله ایجاد فضای سبز در کنار واحدهای تولیدی و ساماندهی پساب و فاضلاب یکی از موارد تأکیدی قانون است که باید مد نظر تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما همواره در کنار تولیدکنندگان هستیم و نگاه حمایتی خود را در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌کنیم تا زمینه ارتقای تولید و اشتغال فراهم شده توسعه پایدار شکل بگیرد.

محیط زیست حامی تولیدکنندگان در استان بوشهر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از شرکت در حال ساخت آبنوس طرح جنوب تولیدکننده انواع شوینده، شرکت در حال توسعه طرح آفرید پویان تولیدکننده ظروف بامبو، شرکت کارتن‌سازی زارع یکی از مدرن‌ترین شرکت‌های تولید کارتن کشور و شرکت در حال ساخت فیدار پالایش بوشهر تولیدکننده روغن ترمز و ضد یخ بازدید کرد.

نظر شما