شناسهٔ خبر: 67670021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

کنگره بانوان تاثیرگذار در معرفی زن تراز اسلامی نقش کلیدی دارد

اراک- استاندار مرکزی گفت: کنگره زنان تاثیرگذار نقش کلیدی در معرفی زنان در تراز انقلاب اسلامی به عنوان الگو در جامعه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه کنگره بانوان تأثیرگذار استان مرکزی اظهار کرد: ثبت‌نام در دومین کنگره بانوان اثرگذار استان مرکزی دچار نواقصی بود که سبب شد عده‌ای باز بمانند بنابراین ضروری است نقاط ضعف در این رویداد رفع شود.

وی افزود: به طور حتم کنگره زنان تأثیرگذار در کشور که از ابتکارات شهید رئیسی است نقش کلیدی در معرفی زنان تأثیر گذار و در تراز انقلاب اسلامی به عنوان الگو در جامعه دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز نیز با اختتامیه این رویداد، برنامه دیگر تحت عنوان «بانوی دیار آفتاب» آغاز می‌شود، افزود: در عصر کنونی که شاهد انفجار اطلاعات و ارتباطات در دنیا هستیم و غرب نیز به دنبال سلطه سبک زندگی خود است، ضرورت معرفی زنان الگو بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

مخلص الائمه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها از ظرفیت‌ها و موقعیت‌ها در جهان منحصر به فرد است اما مهم‌ترین این ظرفیت‌ها استعدادهای نیروی انسانی است که نقش بسزایی در توسعه کشور دارند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طراحی کنگره بانوی دیار آفتاب در دست اقدام است که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام می‌شود.

تجلیل از ۲۶ بانو

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی هم در این آئین گفت: نخستین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار استان مرکزی اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و فعالیت دومین کنگره نیز از دی‌ماه سال ۱۴۰۲ کلید خورد و امروز شاهد اختتامیه آن هستیم.

پروین مفتح‌زاده افزود: در این آئین سال گذشته از ۵۰ بانوی تأثیر گذار در هشت عرصه تجلیل و امسال نیز ۲۶ بانو در هشت عرصه معرفی می‌شوند تا الگویی برای دیگر بانوان باشند.

نظر شما