شناسهٔ خبر: 67666414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: زنان اثرگذار استان مرکزی به جامعه معرفی شوند

اراک - ایرنا . استاندار مرکزی گفت: زنان موثر و اثرگذار این استان در بخش‌های مختلف باید به جامعه معرفی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه روز یکشنبه در آیین اختتامیه کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی در سالن جلسات غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: در عصری که انفجار اطلاعات و ارتباطات در دنیا حاکم است و غرب به دنبال سلطه سبک زندگی خود است، معرفی زنان الگو بیش از هر زمان دیگر نیاز است.

وی بیان کرد: کنگره زنان تاثیرگذار در کشور از ابتکارات شهید رئیسی است و با این اقدام الگوهای ارزشمند و موفقی در جامعه شناسایی شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: ثبت‌نام در دومین کنگره بانوان اثرگذار استان مرکزی دچار نواقصی بود که باعث شد عده‌ای باز بمانند و نیاز است این نقاط ضعف در رویداد تکمیلی رفع شود.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: امروز با اختتامیه این رویداد، برنامه دیگر تحت عنوان «بانوی دیار آفتاب» آغاز می‌شود.

وی گفت: رویداد مهمی سال گذشته تحت عنوان سرآمدان دیار آفتاب با حضور ۲ هزار نفر از افراد تاثیرگذار و سرآمد استان مرکزی در تهران برگزار شد و اوایل امسال نیز رویداد شهروند ارزشمند در این استان برگزار شدکه با نتایج خوبی همراه بود.

استاندار مرکزی افزود: با بهره‌گیری و کسب تجربه این ۲ رویداد مهم، طراحی کنگره بانوی دیار آفتاب صورت گرفت که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

مخلص الائمه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها از ظرفیت‌ها و موقعیت‌های منحصر به فردی برخوردار است که در هیچ کشوری وجود ندارد اما فراتر از آنها استعدادهای نیروی انسانی است که تلاش‌های ویژه در توسعه کشور دارند.

وی گفت: گزارش فعالیت یک‌هزار روزه دولت سیزدهم در استان مرکزی تهیه شده که به زودی افتخارآفرینان در این گزارش معرفی می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی هم در این آیین گفت: نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان مرکزی اردیبهشت ماه سال گذشته اجرا شد و فعالیت دومین کنگره نیز از دی‌ماه سال ۱۴۰۲ کلید خورد و امروز (یکشنبه) اختتامیه این آیین است.

پروین مفتح‌زاده افزود: ۵۰ بانوی تاثیرگذار استان مرکزی سال گذشته در هشت عرصه تجلیل شدند و امسال نیز ۲۶ بانو در هشت عرصه معرفی می‌شوند تا الگوهایی برای همانندسازی باشند.

در پایان این آیین از بانوان تاثیرگذار استان مرکزی در بخش‌های مختلف با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

نظر شما