شناسهٔ خبر: 67670168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرهای استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در خیابان های اصلی شهرستان اراک و سایر شهرهای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سیدعلی حسینی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهارکرد: با توجه به حضور هیئت‌های عزاداری حسینی، در اماکن مذهبی و خیابان‌های اصلی شهرستان‌های استان محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی اجرایی خواهد شد.

وی از محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی بیت‌المقدس، خیابان امام خمینی (ره)، خیایان شهید بهشتی، مسجد سیدها، مسیرهای منتهی به امامزادگان شاهزاده عبدالله و آمنه خاتون و بهشت زهرا (س) شهر اراک خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: این محدودیت‌ها از امشب تا پایان شب شام غریبان اجرا خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها در روز تاسوعا و عاشورا با توجه به حرکت هیئت‌ها به سمت مصلی بیت‌المقدس، خیابان شهید بهشتی، سراسر خیابان امام خمینی (ره) از تقاطع پل شهید سیاوش امیری تا چهار راه ولیعصر (عج)، خیابان دکتر حسابی تا میدان یادواره و تمام خیابان‌های اطراف مصلی بیت‌المقدس به صورت کامل اجرا می‌شود.

وی از تمامی رانندگان درخواست کرد در این ایام همکاری لازم را با مأموران پلیس داشته باشند و به آنها توصیه کرد: با توجه به سیاه پوش بودن عزاداران حسینی، رانندگان در طول شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

نظر شما