شناسهٔ خبر: 67671836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

قم- رییس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی استان قم محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در استان قم را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا صدفی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سرهنگ غلامرضا صدفی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با عوامل پلیس راهور در شب‌های گذشته اظهار کرد: محدودیت توقف از شب تاسوعا و محدودیت، تردد از ابتدای صبح روز تاسوعا آغاز و تا پایان برگزاری مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عادی شدن وضعیت تردد معابر برقرار می‌گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم بیان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌گردد از توقف خودرو تا شعاع ۱۰۰ متری این محدودیت‌ها خودداری نموده و در صورت توقف خودرو در محل‌های مذکور توسط جرثقیل به پارکینگ‌ها انتقال می‌گردد.

وی افزود: همچنین به شهروندان توصیه می‌گردد در این ایام حتی الامکان از وسایل نقلیه شخصی خود کمتر استفاده نموده و ظرفیت پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را در اختیار زائران عزیز قرار دهند.

صدفی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی شهر قم در روزهای تاسوعا و عاشورا در تقاطع عمار یاسر و آذر به سمت چهارراه بازار، کنارگذر تونل غدیر قبل از پاساژ الزهرا به سمت تقاطع آذر، میدان مطهری از پل علیخانی به سمت چهارراه بازار، خاکفرج از پل شهید رجایی به سمت میدان مطهری، خیابان باجک از کوچه مخابرات به سمت چهارراه بازار، از چهارراه غفاری به سمت سه‌راه خورشید، خیابان امیرکبیر (اراک) از دوربرگردان حجتیه به سمت میدان مطهری، بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه، میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا و تقاطع ناشران به سمت میدان روح‌الله اعمال می‌شود.

نظر شما