شناسهٔ خبر: 67673621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار خراسان شمالی:

نسخ کاغذی قراردهای مشاوران املاک جمع‌آوری می‌شود

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به راه‌اندازی سامانه خودنویس، گفت: مشاوران املاک خراسان شمالی باید قراردادهای خود را در این سامانه ثبت کنند تا نسخ کاغذی جمع‌آوری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ یک شنبه بیست و چهارم تیر__ در شورای مسکن خراسان شمالی با بیان اینکه سامانه خودنویس از سوی دولت با هدف نظارت بر بازار مسکن راه اندازی شده، اظهار کرد: مشاورین املاک ملزم به استفاده از این سامانه هستند تا شاهد جمع‌آوری نسخ کاغذی باشیم.

وی افزود: در یک بازه زمانی مشخص سرعت استفاده از سامانه خودنویس توسط مشاورین املاک استان باید شتاب گیرد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: دست‌اندرکاران با راه اندازی سامانه خودنویس سعی در بهینه سازی قانون موجر و مستأجر داشته‌اند که تحقق این مهم در خراسان شمالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رشیدی بیان کرد: پلمپ آنی و فوری بنگاه‌های بدون پروانه کسب و فاقد تمدید با دستور دادستان از طریق گشت‌های مشترک انجام خواهد گرفت؛ در حال حاضر بنگاهی فاقد پروانه فعال نیست اما روند سخت گیری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸۸۹ واحد صنفی املاک دارای پروانه در استان وجود دارد اما اجازه فعالیت واحد بدون پروانه را نخواهیم داد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: جمع‌آوری نسخ کاغذی از واحدهای صنفی مشاورین املاک الزامی است و انعقاد قراردادها مطابق قانون و فقط از طریق سامانه خودنویس باید صورت گیرد.

نظر شما